لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تبلیغات قانونی را در اپ استور توسعه می‌دهد

اپل تبلیغات قانونی را در اپ استور توسعه می‌دهد

طبق یک گزارش جدید از روزنامه فایننشیال تایمز، شرکت اپل قصد دارد بخش تبلیغات را در یک جایگاه جدید و در صفحه جستجوی اپ استور گسترش دهد تا توسعه دهندگان بتوانند اپلیکیشن‌های خود را در تمام بخش‌های این پلتفرم به صورت قانونی تبلیغ کنند.

اپل قبلاً تبلیغات را در اپ استور بنا گذاشته بود که به توسعه دهندگان اجازه می‌داد تا با پرداخت هزینه، تبلیغات را در اختیار کاربرانی قرار دهد که در جستجوی یک اپلیکیشن هستند.

اپل می‌گوید این تبلیغات راه آسان و مؤثری برای کمک به کاربرانی است که اپلیکیشن توسعه دهندگان را در بالاترین نتایج اپ استور جستجو می‌کنند و حالا این شرکت قصد گسترش آن را دارد.

بنابر گفته افراد آگاه از این موضوع که در Financial Times ذکر شده، اپل قصد دارد جایگاه تبلیغات تجاری خود را در صفحه جستجوی اپ استور تا پایان ماه رونق ببخشد. تبلیغات جدید به همراه بخش « Suggested» فعلی در صفحه نتایج ظاهر خواهد شد و در تمام پلتفرم برای کاربران قابل مشاهده می‌شود.

جستجوی تبلیغات فعلی اپل دارای ویژگی‌های دقیقی است که به توسعه دهندگان کوچک‌تر اطمینان می‌دهد تا برای ارائه تبلیغات در اپ استور مبلغی را پرداخت کنند و مغلوب توسعه دهندگان و شرکت‌های بزرگ قرار نگیرند. همچنین جایگاه تبلیغات جدید با قوانین حریم خصوصی آپدیت 14.5 iOS و iPadOS 14.5 هماهنگ و سازگار است.

با آغاز به روز رسانی جدید در هفته آینده، اپلیکیشن‌ها ملزم به درخواست اجازه کاربر برای دسترسی به IDFA یا شناسه تبلیغ کنندگان خواهند شد. به این ترتیب توسعه دهندگان خواهند توانست فعالیت کاربر در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، حتی آن‌هایی که متعلق به شرکت‌های مختلف هستند را ردیابی و پیگیری کرده تا تبلیغات شخصی برای کاربران ارسال کنند.

این قابلیت جدید اپ استور با عنوان شفافیت ردیابی اپلیکیشن موجب انتقاد و نگرانی برخی شرکت‌ها از جمله فیس‌بوک شده است. زیرا آن‌ها معتقدند که این قانون جدید می‌تواند منجر به انصراف اکثر کاربران از موضوع ردیابی تبلیغاتی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420