لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های تأمین قطعات اپل هشت کشته بر جای گذاشت

آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های تأمین قطعات اپل هشت کشته بر جای گذاشت

یکی از کارخانه‌های تأمین کننده قطعات محصولات اپل در شانگهای چین به تازگی درگیر آتش سوزی شده و هشت کشته شامل نفر آتش نشان بر جای گذاشته است.

این واقعه روز پنجشنبه رخ داد که شعبه‌ای از کارخانه تایوانی Casetek در شانگهای چین دچار حریق شد. آتش سوزی ساعت 1:30 بعد از ظهر روز پنجشنبه رخ داد که تا صبح روز جمعه نیز ادامه داشته است. در پی این سانحه دو آتش نشان و شش شهروند کشته شده‌اند.

روز پنجشنبه پس از وقوع حریق آتش‌نشانان در تلاش بودند تا محوطه این کارخانه را تخلیه کنند که همین عملیات باعث مرگ دو آتش نشان شد. مقامات رسمی اعلام کرده‌اند که هنوز در حال جست و جوی اجساد بیشتر هستند اما در حال حاضر فقط هشت نفر پیدا شده‌اند. روز پنجشنبه این کارخانه دچار حریق شد و به‌سرعت گسترش پیدا کرد. همین موضوع باعث شد تا حتی 900 نیروی امدادگر آتش نشان نیز توان رویارویی با آتش را نداشته باشند.

در حال حاضر ریشه ایجاد حریق مشخص نیست و مقامات اطلاعیه‌ای در مورد دلیل این سانحه را مطرح نکرده‌اند؛ با این حال این رویداد نابهنگام باعث آلودگی زیادی در آب و هوای منطقه شده است.

کارخانه Shengrui Electronic Technology که قربانی حریق شده سال گذشته توسط مجموعه کارخانه‌های تایوانی پگاترون تصاحب شده بود و یکی از بخش‌های اصلی اسمبل آیفون‌های میان رده، کامپیوترهای مک و برخی دیگر از محصولات اپل بوده است.

دولت چین در حال حاضر در تلاش است تا با عواقب پس از خاموش شدن حریق مبارزه کند. با این حال هنوز آمار قربانیان این سانحه به طور دقیق مشخص نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373