لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محبوب‌ترین رنگ آیمک 2021 کدام است؟

محبوب‌ترین رنگ آیمک 2021 کدام است؟

آیمک 2021 به تازگی از طرف شرکت اپل معرفی شده و هنوز کاربران شانس استفاده از آن را نداشته‌اند. با این حال برخی از افراد در مورد رنگ آیمک 2021 نظر داده‌اند.

آیمک 2021 در رنگ‌های متفاوت آماده طراحی و عرضه شده است و همین موضوع باعث شده تا سلیقه‌های مختلفی برای خرید به آن جلب شود. مجموعه رنگ آیمک 2021 شامل نقره‌ای، صورتی، بنفش، نارنجی، سبز، زرد و آبی هستند که هر یک از آن‌ها می‌تواند برای افرادی خاص جذاب باشند. البته رنگ بندی آیمک 2021 با پردازنده M1 تأثیری در قدرت سخت افزاری آن‌ها نداشته است.

رنگ بندی آیمک 2021 در هفت گزینه متفاوت همچنین با انتقادهای برخی از کاربران مواجه شده است. طراحی رنگی به همراه تعبیه تراشه M1 که با معماری ARM باعث شده تا برخی از افراد بر این باور باشند که آیمک 24 اینچ دستگاه‌هایی حرفه‌ای نیستند، بلکه این محصولات به عنوان کامپیوترهایی شناخته می‌شوند که بیشتر برای انجام کارهای شخصی طراحی و توسعه داده شده‌اند.

در این میان، وب سایت 9to5mac اقدام به راه اندازی یک نظرسنجی کرده است و در آن از مخاطبین خود پرسیده که تمایل به خرید کدام یک از رنگ‌های آیمک را دارند.

در نتیجه این نظرسنجی، مشخص شده که رنگ آبی با 20.7 درصد از نظر کاربران محبوب‌ترین گزینه آیمک 2021 است. پس از آبی، به ترتیب رنگ‌های نقره‌ای، سبز، زرد، نارنجی، بنفش و صورتی به عنوان رنگ‌های محبوب این محصول شناخته شده‌اند. در حقیقت رنگ بنفش و صورتی کمترین محبوبیت را بین کاربران دارد.

یکی از نکاتی که در این نظرسنجی مشخص شده، درصد تمایل کاربران برای خرید آیمک‌های M1 است. بر اساس این بررسی‌ها مشخص شده که نزدیک به 33.45 درصد از کاربران تمایلی برای خرید آیمک‌های 2021 ندارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420