لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فرایند قانونی ایرتگ را دو سال پیش آغاز کرد

اپل فرایند قانونی ایرتگ را دو سال پیش آغاز کرد

اطلاعات منتشر شده از FCC (سازمان ارتباطات رادیویی آمریکا) حاکی از آن است که شرکت اپل فرایند قانونی برای دریافت مجوزهای ایرتگ را از دو سال پیش آغاز کرده بود.

مجموعه‌ای از اسناد به ثبت رسیده در سازمان ارتباطات رادیویی آمریکا از طرف اپل نشان می‌دهد که این کمپانی از بازه جولای و نوامبر سال 2019 میلادی اسناد ابتدایی برای دریافت مجوز تولید ایرتگ را در اختیار FCC قرار داده است. با این حال گزارش‌های مربوط به ایرتگ از بازه سپتامبر و اکتبر 2020 آغاز شد و تا پیش از این هیچ اطلاعات دقیقی از تلاش اپل برای معرفی این محصول منتشر نشده بود.

اسناد منتشر شده در FCC نشان می‌دهد که شرکت اپل تلاش داشته تا ایرتگ را زودتر از آنچه رخ داد آماده رونمایی و عرضه به بازار کند. با این حال محدودیت‌های فنی و مشکلات کاربردی باعث شده بود تا شرکت اپل برای مدت زمانی طولانی‌تر برای طراحی و توسعه این محصول زمان صرف کند.

در حال حاضر دلیل اصلی تأخیر اپل برای تولید و عرضه ایرتگ یک راز باقی مانده و خبرگزاری‌های مختلف نمی‌دانند که چرا شرکت اپل برای معرفی و عرضه ایرتگ بیش از سه ماه با تأخیر مواجه شد. برخی از حدس و گمان‌ها البته ادعا می‌کنند که توسعه شبکه مبتنی بر Find My که برای کارکرد ایرتگ‌ها ضروری است تا حدودی زمان بیشتری نیاز داشته است که همین موضوع نیز باعث شده تا اپل تصمیم به عرضه دیرهنگام ایرتگ‌ها بگیرد.

حدس و گمان‌های دیگر نیز به فعالیت غیررقابتی اپل برای توسعه ایرتگ باز می‌گردد. بر اساس ادعای برخی از افراد، مشکلات مربوط به فعالیت ضد رقابتی اپل با تولید کنندگان محصولات مشابه نظیر Tile باعث شد تا تولید انبوه این محصولات برای مدت زمان مشخص با مشکلات قانونی و حقوقی مواجه شود.

ایرتگ با این حال سازگاری کامل با محصولات اپل دارد و همین موضوع توسط شرکت‌هایی نظیر Tile به عنوان یک فعالیت غیررقابتی در نظر گرفته شده است و بهانه‌ای برای شکایت و به تعویق انداختن عرضه آن شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373