لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نرم افزارهای برتر هفته اپ استور

نرم افزارهای برتر هفته اپ استور

بازی و نرم افزارهای در طول هفته منتشر شدند که ترکیبی از بازیهای فکری ، اکشن، هنری و سرگرم کننده را در خود جای می‌دهند. در زیر نگاهی به برترینهای هفته می‌اندازیم:

 

($4٫99) The Trace

trace.jpg

یکی ازبهترین بازی‌های عرضه شده در هفته گدشته که مخصوص علاقمندان به حل معماهای جنایی و پرونده‌های پلیسی می‌باشند. در این بازی شما در نقش کار‌آگاه پلیسی بنام سم پیرس هستید که باید با جستجو و کشف مدارک مختلف پرونده مورد نظر خود را کتمل کرده و قاتل آن را پیدا کنید. گیم پلی این بازی ترکیبی از ژانرهای مختلف همچون سری بازی محبوب The Rooms، بازیهای ژانر Hidden Object و… است و تجربه‌ای بسیار جالب برای علاقمندان به این سبک بازیها می‌باشد.

 

(رایگان) Periscope

priscope.jpg

توییتر نرم افزاری را عرضه کرده است که از طریق آن می‌توان بصورت زنده ویدو‌هایی را برای دیگران به نمایش گذاشت و بطور همزمان با پخش ویدیو به ارسال پیام نیز در آن پرداخت. کاربران می‌توانند ویدیوهای خود را به دیگر کاربران این نرم افزار و یا خود سرویس توییتر به نمایش بگذارند. کاربران می‌توانند ویدیوهای خود را بصورت عمومی و یا به افراد مشخصی ارسال کنند. شرکت توییتر اوایل سال 2015  این نرم افزار را به قیمت 100 میلیون دلار خریداری کرد و Periscope پس از Vine که در سال 2012 و به قیمت 30 میلیون دلار خریداری شده است دومین خرید بزرگ توییتر به شمار می‌رود

 

(رایگان) Fast & Furious Legacy

fast.jpg

به مناسبت اکران هفتمین قسمت از سری فیلمهای جذاب سریع و خشمگین، شرکت kabam نیز بازی جدیدی را با نام Fast & Furious: Legacy برای علاقمندان عرضه کرده است. در این نسخه نیز می‌توانید بصورت تکی به رقابتهای مختلف پرداخته و یا با حمع کردن گروه به رقابت با دیگر گروها و شرکت کنندگان بپردازید و از بیش از 50 ماشین مختلف نیز در طول رقابت خود استفاده کنید. علاقمندان به سبکهای مسابقه‌ای که بدنبال اکشن و هیجان نیز هستند  از این بازی لذت خواهند برد.

 

($2٫99) Breath of Light

bright-of-life.jpg

Breath of Light عنوانی جذاب و آرامش بخش در سبک فکری است که با گرافیک هنری و موسیقی زیبای خود یکی از بازیهای متفاوت نسیت یه دیگر عناوین این سبک به شمار می‌رود . هدف در این بازی این است که باد را به نحوی توسط سنگهایی که در هر مرحله تعبیه شده است هدایت کنید که از میان گلها عبور کند. باید خاطر نشان کرد که مراجل این بازی آنچنان چالش برانگیز نیست و شاید بعد از گذراندن چند مرجله برای برخی از کاربران خسته کننده شود ولی افرادی که از یک بازی ارام و جذاب با جلوه‌های بصری جذاب لذت می‌برند توصیه می‌شود.

 

($0٫99)Beast Towers

monster.jpg

در این بازی که در سبک Tower defense است کاربان در نقش هیولاها بازی می‌کنند و باید تا جایی که می‌توانند در برابر انسانها پیش از نفود به قلعه آنها مقاومت کنند. برای این منظور باید راهای تو در تویی را برای آنها ایجاد کرده که سرعت هر موج حمله را بگیرد و سپس با بنا کردن برجهای دفاع خود آنها را از بین ببرید. این بازی چندین مرجله چالش برانگیز و بیش از 40 برج دفاعی مختلف و همچنین شخصیتهای قابل آزاد کردن دارد و دوستداران این سبک را راضی خواهد کرد.

 

(رایگان)Tangent

tangent.jpg

اپل این هفته نرم افزار ویرایش تصویر Tangent را بعنوان نرم افزار رایگان شده هفته انتخاب کرده است. Tamgent امکان قرار دادن اشکال هندسی مختلف و افزودن آنها به تصاویر خود و خلق عکسهای هنری بسیار زیبا را فراهم میکند. ترکیبهای غیر معمول و نوآورانه رنگها، شکلهاف فیلترها و استابلهای مختلف این نرم افزار، تصاویری متفاوت را ایجاد می‌کند.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373