لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت شرط داشتن ایکس باکس لایو گلد را برای بازی‌های رایگان حذف کرد

مایکروسافت شرط داشتن ایکس باکس لایو گلد را برای بازی‌های رایگان حذف کرد

مایکروسافت اخیراً اعلام کرده که برای دسترسی به بازی‌های چندنفره رایگان در ایکس باکس لایو گلد نیازی به داشتن اشتراک ندارند و اکنون هر دارندگان ایکس باکس وان، سری اس و ایکس می‌توانند از این ویژگی جدید استفاده کند.

مایکروسافت باز کردن و ارائه Party Chat و قابلیت Looking For Groups (LFG) را به عنوان بخشی از این فرایند در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

تغییر مایکروسافت شامل بازی‌های Destiny 2، Call of Duty: Warzone، Fortnite، Apex Legends و سایر بازی‌های شده است. در حال حاضر بیش از 50 بازی به طور رایگان قابل اجرا است و تغییرات ارائه شده موجب جذاب‌تر شدن کنسول ایکس باکس سری اس به عنوان دستگاه بازی‌های چندنفره شده است.

ارائه بازی‌های رایگان برای کنسول ایکس باکس لایو گلد بعد از افزایش قیمت اشتراک برای کاربران صورت گرفت. زیرا مایکروسافت هزینه اشتراک سالانه ایکس باکس گلد را دو برابر کرد که با مخالفت شدید کاربران مواجه شد و بلافاصله عقب نشینی و بازی‌های چندنفره را رایگان کرد.

سرویس ایکس باکس لایو گلد به طور ماهیانه بازی‌های رایگان به مشترکان به همراه تخفیف ویژه فروشگاه ارائه می‌کرد در حالی که بیشتر قابلیت‌های آن اکنون برای همه صاحبان ایکس باکس رایگان شده است. قابل ذکر است که برای ایکس باکس 360 کاربران باید اشتراک گلد را داشته باشند.

مایکروسافت کاربران وفادار خود را متقاعد کرده که به جای سرویس ایکس باکس لایو گلد از اشتراک ایکس باکس گیم پس استفاده کنند که بیش از 100 بازی به گیمرها ارائه می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373