لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رشد تولید تراشه آیپد پرو M1 رو به افزایش است

رشد تولید تراشه آیپد پرو M1 رو به افزایش است

گزارش‌ها حاکی از این است که اپل به زودی تیراژ تولید آیپد پرو مجهز به تراشه M1 با اندازه 12.9 اینچی را به پنج میلیون واحد در سال 2021 خواهد رساند.

بنابر منابع آگاه و فعال در بخش صنایع قطعه سازی محصولات اپل که دیجی تایمز به آن‌ها استناد کرده، اپل از تأمین کننده خود TSMC خواسته تا تولید تراشه برای آیپد و کامپیوترهای مک جدید را افزایش دهد، زیرا این شرکت انتظار دارد که تقاضا برای آیپد پرو جدید مجهز به تراشه M1 رشد قابل توجهی داشته باشد.

اوایل این هفته اپل از آیپد پرو مجهز به تراشه اپل سیلیکون M1 با اندازه 11 و 12.9 اینچی رونمایی کرد. این همان تراشه‌ای است که اخیراً در آیمک 24 اینچی و قبلاً در مک مینی، مک بوک ایر و مک بوک پرو معرفی شده بود.

تراشه M1 اولین بار در نوامبر معرفی و عرضه شد و در میان کمبود جهانی این تراشه، تقاضا برای آن به همراه تولید آیپد پرو جدید افزایش یافت.

به گزارش دیجی تایمز کارخانه TSMC قصد داشت که تا نیمه امسال 120 هزار قطعه تراشه ماهیانه تولید کند. ولی به لطف تأکید و فشارهای زیاد اپل، این شرکت حالا به چشم انداز ماهیانه 140 تا 150 هزار قطعه تراشه از سه ماهه دوم تا سه ماهه چهارم رسیده است.

گرچه آیپد پرو M1 جدید و آیمک 24 اینچی این هفته معرفی شدند اما تا نیمه دوم ماه مه عرضه نخواهند شد؛ اما این تأخیر قابل ملاحظه بین معرفی و عرضه تراشه‌ها احتمالاً به دلیل فشار زیاد اپل بر تأمین کنندگان است.

تحقیقاتی که بر اساس گزارش دیجی تایمز به عمل آمده حاکی از این است که آیپد پرو 12.9 اینچی رده بالای جدید مجهز به یک نمایشگر Liquid Retina XDR خواهد بود که امسال تا پنج میلیون واحد می‌رسد.

قابل ذکر است که پیش خرید آیپد پرو جدید و آیمک 24 اینچی از روز جمعه 30 آوریل آغاز خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420