لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بتای عمومی آی او اس 14.6 همراه با قابلیت‌های کاربردی از راه رسید

بتای عمومی آی او اس 14.6 همراه با قابلیت‌های کاربردی از راه رسید

شرکت اپل از شب گذشته فرایند عرضه نسخه عمومی آی او اس 14.6 را آغاز کرده که همراه با یک قابلیت ویژه آماده عرضه شده است.

این نسخه جدید از طریق روش OTA و بدون نیاز به اتصال به دستگاه‌های دیگر روی تلفن‌های هوشمند آیفون نصب می‌شود. شماره بیلد این نسخه نیز برای توسعه دهندگان 18F5046f است که برای کاربران عادی این شماره تغییر کرده است.

مهم‌ترین قابلیت این نسخه به دسترسی و دریافت نسخه‌های بتای عمومی مربوط می‌شود. تا پیش از این کاربران عمومی پس از دریافت نسخه‌های بتای جدید، برای حذف پروفایل بتا باید به صورت دستی اقدام می‌کردند و پروفایل مربوط به آن را پاک می‌کردند تا از نسخه‌های نهایی استفاده کنند.

اما در این نسخه به صورت پیش‌فرض آپدیت بتای بعدی دانلود نمی‌شود، بلکه کاربران می‌توانند در از Software Update گزینه‌های موجود در بخش Also Available را مشاهده و در صورت تمایل نسخه‌های بتای بعدی را دریافت کنند. این موضوع باعث می‌شود تا کاربرانی برای یک بار اقدام به دریافت بتای عمومی کرده‌اند، دیگر مجبور به دریافت نسخه‌های بتای بعدی نباشند.

علاوه بر این قابلیت، بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که امکانات بیشتری در این نسخه ابتدایی از آی او اس 14.6 اضافه نشده است و همین موضوع به منزله آن است که اپل فرایند طولانی‌تر را برای نهایی شدن این نسخه طی خواهد کرد.

گفتنی است که در حال حاضر آی او اس 14.5 به صورت نهایی و عمومی آماده عرضه به تمامی کاربران نشده است و فعلاً برخی از کاربران نسخه‌های بتای عمومی و توسعه دهندگان نسخه اختصاصی آن را دریافت کرده‌اند. با این حال شرکت اپل اولین بتای عمومی نسخه بعدی یعنی آی او اس 14.6 را نیز آماده عرضه به کاربران کرده است که از طریق وب سایت اپل به آدرس beta.apple.com قابل دسترس است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373