لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کارکنانش را واکسینه می‌کند

اپل کارکنانش را واکسینه می‌کند

شرکت اپل به تازگی برنامه واکسیناسیون کارکنان خود را آغاز کرده است و به زودی کارکنان این شرکت به صورت داوطلبانه واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، شرکت اپل برای آغاز این برنامه با موسسه Walgreens Boots Alliance همکاری کرده است. کارکنان اپل می‌توانند در وب سایت مخصوصی که این کمپانی برای آن‌ها در نظر گرفته ثبت نام کرده و نوبت مشخص برای دریافت واکسن کرونا را مشخص کنند.

اپل در ماه مارس 2021 به کارکنان خود قول داده بود که فرایند واکسیناسیون را آغاز می‌کند و به زودی امکان دریافت دز مناسب از واکسن کرونا را برای تمامی کاربران فراهم خواهد کرد. در این میان شرکت اپل با موسسه Walgreens Boots Alliance برای تأمین دزهای لازم واکسن همکاری کرده تا کارکنانش در سریع‌ترین زمان ممکن واکسن مناسب برای افزایش سطح ایمنی در برابر کووید 19 را دریافت کنند.

در کالیفرنیا که مقر اصلی شرکت اپل در آن قرار دارد، تمامی افراد بالا 16 سال امکان دریافت واکسن کرونا را دارند، با این حال سطح درخواست برای دریافت این واکسن بسیار بالا است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد نتوانند در زمان نزدیک امکان دریافت را داشته باشند.

با این حال شرکت اپل برای کارکنان خود روند دریافت واکسن را تسریع بخشیده تا دفاتر مرکزی این شرکت به شکلی سریع‌تر امکان راه اندازی دوباره و بازگشت به حالت عادی را داشته باشند. با این حال بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل امکان تأمین واکسن برای تمامی کارکنان خود در سطح جهان یا حتی کوپرتینو را ندارد و همین موضوع باعث شده تا تنها در مقرهای اصلی امکان دریافت دز واکسن کرونا برای کارکنان فراهم باشد. اپل اعلام کرده که فاز بعدی واکسیناسیون کارکنان را در ماه ژوئن 2021 آغاز می‌کند.

تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل در ماه مارس 2021 اعلام کرد که انتظار برای بازگشت کارکنان اپل به محل‌های کار و بازگشت به شرایط عادی بسیار دشوار است و به زودی اپل برای تحقق این موضوع فعالیت‌هایی را آغاز می‌کند. همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل روند واکسیناسیون کاربران خود را آغاز کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373