لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 13 با فناوری 5G mmWave برای کشورهای بیشتری عرضه میشود

آیفون 13 با فناوری 5G mmWave برای کشورهای بیشتری عرضه میشود

اپل با عرضه آیفون 13 تا اواخر سال جاری قصد دارد فناوری 5G mmWave را در اکثر کشورهای جهان ارائه دهد، بنابراین کاربران بسیاری در سرتاسر جهان به این فناوری جدید و سریع دسترسی پیدا کنند.

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل گفته که در کشورهایی مثل کانادا، ژاپن، استرالیا و کشورهای مهم اروپایی زیر ساخت‌های فناوری mmWave به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. اپل در حال حاضر آیفون 12 با فناوری 5G mmWave را در آمریکا به فروش رسانده که در حدود 30 تا 35 درصد از فروش کل آیفون 12 را به خود اختصاص داده است.

اپل در این باره گفته که بخش مهمی از گوشی‌های هوشمند با فناوری 5G به دلیل ارائه سرعت بالا و تاخیر کم در سال 2020 از Sub-6 GHz پشتیبانی کردند.

او پیش بینی کرده که با ارائه فناوری 5G mmWave در آیفون‌های جدید، میزان فروش این محصولات نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت. به لحاظ طراحی گوشی‌های مجهز به این فناوری دارای یک آنتن در سمت راست هستند و کو انتظار دارد که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

خبرگزاری دیجی تایمز پیش بینی‌های کو را تایید و بیان کرده که احتمالا اپل تعداد آیفون‌های دارای فناوری جدید را افزایش خواهد داد. MmWave در مقایسه با استاندارد و فناوری sub-6GHz سرعت بیشتری ارائه می‌دهد و در دامنه محدودی کار می‌کند ولی به زیر ساخت های پیشرفته ‌تری نیاز دارد.

کو قبلا درباره ویژگی‌های قابل انتظار در آیفون 13 گفته که علاوه بر ایجاد فناوری پیشرفته، ناچ کوچکتر و باتری بزرگتر خواهد داشت،همچنین آیفون 13 پرو و پرو مکس مجهز به نمایشگر 120HZ خواهد شد.

کو اشاره کرده که به خاطر داشتن تثبیت کننده تغییر سنسور و عملکرد بهتر در نور کم، دوربین آیفون جدید بسیار پیشرفته خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373