لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

DigiTimes: سه مدل جدید آیفون در نیمه دوم 2015 عرضه می‌شوند

DigiTimes: سه مدل جدید آیفون در نیمه دوم 2015 عرضه می‌شوند

بر اساس گزارش DigiTimes، اپل قصد دارد که در نیمه دوم سال 2015 سه مدل جدید آیفون را روانه بازار کند. بر این اساس آیفون 4.7 اینچی 6S ، آیفون 5.5 اینچی 6S Plus و یک آیفون 4 اینچی که ظاهرا آیفون  6C نام دارد قرار است که در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه شوند.

DigiTimes مدعی شده است که هر سه مدل دارای ویژگیهایی همچون پنل LTPS، NFC، Touch ID و صفحه نمایش Gorilla Glass خواهند بود. صفحه نمایش آیفون 6S Plusو آیفون 6C را شرکتهای Japan Display، Sharp و LG تولید خواهند کرد و صفحه نمایش آیفون 6S نیز توسط شرکتهای Japan Display و LG تامین خواهد شد.

در این گزارش در خصوص استفاده یا عدم استفاده اپل ار تکنولوژی Force Touch در این محصولات اطلاعاتی منتشر نشده است. در خصوص پردازنده‌های این سه گوشی نیز اینطور عنوان شده است که آیفون 6S Plus و آیفون 6S از پزدارنده A9 شرکت اپل بهره خواهد برد و آیفون 6C نیز نسل فعلی پردازنده‌های اپل یعنی A8 استفاده خواهد کرد. Digitimes اشاره کرده است که آیفون 6S Plus و آیفون 6S در کارخانه Foxconn و آیفون 6C در کارخانهWistron  تولید خواهد شد.

ذر گزارشات دیگری نیز که در چند ماه گذشته منتشر شده بود از عرضه آیفون 6C خبر داده شده بود. این نسخه از آیفون دست این شرکت را برای خلاقیت و تولید آیفون با قابها و رنگهای مختلف که در برخی بازارهای دنیا بخصوص آسیا بسیار اهمیت دارد باز می‌گذارد. البته مسلما این نسخه آیفون از نظر کیفیت ساهت قابل قیاس با آیفونهای اصلی نیست و مشتریان بخصوصی دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373