لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس کلاود برای آیفون و آیپد عرضه شد

ایکس کلاود برای آیفون و آیپد عرضه شد

مایکروسافت اعلام کرد که نسخه بتای سرویس ایکس کلاود برای آیفون و آیپد عرضه شده است و کاربران از این پس میتوانند این سرویس را از طریق مرورگر و بدون نیاز به نصب نرم افزارهای ویژه از طریق اپ استور اجرا کنند.

پلتفرم ایکس کلاود از طریق مرورگر و از آدرس xbox.com/play قابل دسترسی است و در سافاری، گوگل کروم و Microsoft Edge قابل دسترسی است.

مایکروسافت قصد دارد نسخه بتای بعدی این سرویس را در سریع‌ترین زمان ممکن عرضه کند و در ماه‌های آینده برای همه اعضای Xbox Game Pass Ultimate آن را ارائه کند. همچنین بازی‌ها در ابتدا از طریق کنترل یا کنترل‌های لمسی برای بیش از 50 عنوان بازی قابل اجرا خواهند بود.

این اولین باری است که استریم بازی‌های ایکس باکس در آیفون و آیپد قابل دسترسی است، زیرا قبلا به طور انحصاری فقط در اندروید اجرا می‌شد. سال گذشته قرار بود یک اپلیکیشن استریم بازی ایکس باکس بر روی iOS عرضه شود؛ اما به دلیل قوانین اپ استور، شرکت اپل روند آن را متوقف کرد و مایکروسافت از عرضه آن بی بهره ماند.

اپل توضیح داد که به دلیل ایجاد خطر بالقوه امنیتی مانع از ارائه این برنامه شده است و تأکید کرد در صورتی که تمامی بازی‌های قابل استریم Game Pass در اپ استور ارائه شوند دسترسی کاربران به این سرویس آزاد میشود.

در پاسخ به سخت گیری اپل، مایکروسافت پیشنهاد کرد که برای اجتناب از قوانین اپ استور اپل از مرورگر استفاده شود. مایکروسافت همچنین گفته که ارائه سرویس قابل دسترسی از طریق مرورگر مزایای زیادی در دستیابی بیشتر به بازی‌های ابری ایجاد می‌کند و موجب توسعه استریم به داخل یک پلتقرم منفرد و یک‌پارچه می‌شود.

لازم به ذکر است که سرویس استریم بازی‌های ابری مایکروسافت به عنوان بخشی از اشتراکXbox Game Pass Ultimate خواهد بود و با قیمت 14.99 دلار ماهیانه و با ارائه بیش از 100 عنوان بازی قابل دسترسی است.

همچنین با وجود اینکه در بیانیه مطبوعاتی مایکروسافت قید نشده ولی نسخه بتا بازی‌های ابری ایکس باکس در macOS قابل پخش است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420