لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سوئیچ دیجیتال اپل به زودی عرضه می‌شود

سوئیچ دیجیتال اپل به زودی عرضه می‌شود

سوئیچ دیجیتال اپل با استفاده از تراشه U1 و پشتیبانی از باند فوق پهن با انحصار برای دستگاه‌های دارای این تراشه مثل آیفون 11 و 12 به زودی عرضه می‌شود.

کنسرسیوم Car Connectivity روز 20 آوریل 2021 اعلام کرد که سوئیچ دیجیتال 3.0 از باند فوق پهن و اتصال Bluetooth LE تا نیمه سال 2021 در اختیار اعضای آن مثل شرکت اپل و دیگر کمپانی‌های تولید کننده محصولات الکترونیکی قرار خواهد گرفت.

در کنفرانس WWDC 2020، یک سوئیچ دیجیتال ماشین بر مبنای NFC توسط اپل معرفی شد که به کاربران اجازه می‌دهد با نگه داشتن یک آیفون یا اپل واچ سازگار با آن در نزدیکی درب قسمت راننده، قفل ماشین را باز کنند.

مشابه کارت‌های اعتباری و کارت‌های مخصوص سوار شدن، سوئیچ‌های دیجیتال در اپلیکیشن Wallet در دستگاه‌های دارای iOS 13.6 و watchOS 6.2.8 به بعد ذخیره شده‌اند. تا به حال فقط مدل‌های BMW که بعد از اول جولای 2020 تولید شده‌اند با این قابلیت سازگار هستند.

سوئیچ‌های دیجیتال اپل با پشتیبانی از باند فوق پهن دستیابی به وسیله نقلیه را به صورت هندزفری و بدون استفاده از سوئیچ و سایر قابلیت‌های آگاه از موقعیت‌های مکانی امکان پذیر کرده تا تجربه پیشرفته‌ای را در اختیار کاربر بگذارد.

این مشخصات به اپل اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های سوئیچ دیجیتال خود را بهبود بخشیده و کاربر بدون بیرون آوردن آیفون از داخل جیب، قفل خودروی سازگار با دستگاه خود را باز کنند. NFC به عنوان «راه حل پشتیبان اجباری» از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد.

شرکت BMW قبلاً اعلام کرده که قصد دارد برای ماشین‌های برقی iX جدید خود، Digital Key Plus را عرضه کند که نسخه سوئیچ دیجیتال اپل را تقویت و بهبود ببخشد. بنابر گفته BMW این قابلیت در اروپا از اواخر امسال و برای آمریکا از اوایل 2022 قابل ارائه است.

لازم به ذکر است که اپل قبلاً گفته بود نسخه جدید سوئیچ دیجیتال با پشتیبانی از باند فوق پهن در سال 2021 قابل دسترسی است اما بازه دقیق زمانی آن مشخص نشده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420