لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کلکسیون اکسسوری‌های بهاری شرکت اپل عرضه شد

کلکسیون اکسسوری‌های بهاری شرکت اپل عرضه شد

اکسسوری‌های بهاری اپل شامل قاب‌های رنگی آیفون، بندهای اپل واچ و نگه‌دارنده‌های ایرتگ آماده عرضه به بازار هستند.

طی رویداد بهاری اپل که اخیراً برگزار شده و طبق روال، اپل تعداد زیادی اکسسوری برای آیفون‌ها، اپل واچ، آیپد و سایر دستگاه‌های خود در وب‌سایت Apple.com معرفی کرده است.

اپل قاب‌های سیلیکونی برای آیفون‌های 12، 12 پرو و پرو مکس و 12 مینی در رنگ‌های متنوعی مثل Amethyst (بنفش)، Capri Blue (آبی)، Cantaloupe (گل بهی) و Pistachio (سبز پسته‌ای) را ارائه کرده است. ولی برای قاب‌های چرمی مخصوص آیفون 12 و 12 مینی، پرو و پرو مکس، همچنین کیف چرم مربوط به آیفون‌های 12 رنگ بنفش تیره را در نظر گرفته است.

اکسسوری مخصوص آیپد پرو 12.9 اینچی جدید شامل مجیک کیبورد سفید رنگ با قیمت 349 دلار معرفی شده است. البته مجموعه‌ای از رنگ‌های بهاری برای آن در نظر گرفته شده است. اسمارت فولیو برای آیپد ایر و آیپد پرو 12.9 اینچی به رنگ‌های سفید، سبز تیره و نارنجی براق و قیمت 79 دلار قابل دسترسی است.

اسمارت کاور هم با همین ترکیب رنگی برای آیپدها و با قیمت 49 دلار و برای آیپد مینی با رنگ فقط سبز تیره و نارنجی و قیمت 39 دلار عرضه شده است.

برای ایرتگ هم اکسسوری‌های متنوعی در نظر گرفته که شامل حلقه کلید چرمی 35 دلاری، لوپ چرمی39 دلاری، حلقه کلید هرمس 349 دلار، تگ چمدان 449 دلار و کیف هرمس با 299 دلار قابل دسترسی است. همچنین یک نگهدارنده امنیتی بنددار با نام تجاری بلکین با قیمت 12.95 دلار و اگر به همراه حلقه کلید باشد با قیمت 12.95 دلار ارائه می‌شود.

در این رویداد بندها، سولولوپ‌ها، بند اسپرت و اسپرت لوپ‌های زیبایی برای اپل واچ با رنگ‌های متنوعی معرفی و رونمایی شده است.

جالب توجه است که برند لوکس هرمس برای جامپینگ‌های یک نفره تورهای پرش با رنگ‌های متنوعی را در کنار سایر اکسسوری‌های اپل رونمایی کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373