لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اکسسوری‌های هرمس ایرتگ تا چه متنوع هستند؟

اکسسوری‌های هرمس ایرتگ تا چه متنوع هستند؟

اکسسوری هرمس ایرتگ اپل همراه با حلقه پلی اورتان، لوپ و یک حلقه کلید چرمی در رنگ‌های زیبا و جذاب و با همکاری برند هرمس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

طی رویداد بهاری اپل که در 20 آوریل برگزار شد از اکسسوری ردیاب ایرتگ رونمایی شد. این وسیله ردیاب را می‌توان در کیف یا جیب قرارداد یا آن را به طیف وسیعی از اکسسوری‌های طراحی شده اپل برای ایرتگ متصل کرد.

حلقه پلی اورتان که به توصیف اپل سبک و با دوام است به رنگ‌های سفید، آبی اقیانوسی، گل آفتابگردان و نارنجی براق و با قیمت 29 دلار موجود است.

حلقه کلید چرمی از چرم مخصوص اروپایی ساخته شده و به رنگ‌های قهوه‌ای، PRODUCT(RED) و آبی دریای بالتیک با قیمت 35 دلار موجود است. همچنین لوپ چرمی قهوه‌ای و PRODUCT(RED) با قیمت 39 دلار عرضه می‌شود.

ایرتگ یک محفظه ایمن دارد که به راحتی به وسایل کاربر متصل می‌شود و با ارائه یک ایرتگ سفارشی، موجب اطمینان کاربر از همراهی این اکسسوری با وسایل او می‌شود.

گفتنی است که اپل و شرکت فرانسوی هرمس در حال همکاری برای معرفی ایرتگ هرمس هستند که مجموعه‌ای از اکسسوری‌های چرمی دست‌ساز شامل Bag Charm، Key Ring در رنگ‌های قهوه‌ای ، آبی اقیانوسی و نارنجی، در حالی که Travel Tag و Luggage Tag فقط به رنگ قهوه‌ای عرضه می‌شود که برای اتصال به چمدان‌ها مناسب هستند.

اکسسوری‌های برند هرمس با یک ایرتگ حکاکی شده سفارشی با امضای نمادین Clou de Selle فروخته خواهد شد.

همچنین ایرتگ از روز جمعه 30 آوریل در فروشگاه‌های آنلاین اپل قابل دسترسی خواهد شد.

ایرتگ‌ها ردیاب‌هایی هستند که با استفاده از بلوتوث، شتاب سنج و اسپیکر می‌تواند به یافتن وسایل گمشده کاربر کمک کند. این اکسسوری یک باتری قابل تعویض با امکان پاسخگویی یک‌ساله را دارد. کاربران می‌توانند ایرتگ را به وسایل خود متصل کرده و از طریق اپلیکیشن Find My آن را ردیابی کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373