لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رم آیپد پرو 2021 هشت و شانزده گیگابایتی است

رم آیپد پرو 2021 هشت و شانزده گیگابایتی است
10 iPad Pro Games with 120 FPS Support #4 | Ipad pro, Fps, Supportive

در جریان کنفرانس 20 آوریل اپل، حافظه رم آیپد پرو 2021 بیشترین در میان محصولات مشابه به خود است.

آیپد پرو با 128، 256 و 512 گیگابایت ظرفیت ذخیره‌سازی و رم با ظرفیت 8 گیگابایت است، درحالی‌که مدل‌های آیپد پرو با ذخیره‌سازی یک یا دو ترابایت ظرفیت دارای RAM با ظرفیت 16 گیگابایت هستند. دو مدل آیپد پرو جدید 11 و 12.9 اینچ با حداکثر فضای ذخیره‌سازی 2 ترابایتی عرضه می‌شوند که رم آن‌ها بیشترین در میان محصولات مشابه است.

در حقیقت اپل رم آیپد پرو 2021 با ظرفیت‌های بالا را به 16 گیگابایت ارتقا داده است.

اپل در جریان رویداد بهاری خود آیپد پرو با تراشه M1 را رونمایی کرده است. این آیپد پرو جدید نازک و سبک و به‌راحتی قابل حمل بوده و دارای عمر باتری طولانی است.

همچنین آیپد پرو جدید به دلیل داشتن پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای از عملکرد و گرافیک سریع بهره برده و برای ساختن مدل‌های AR بسیار کاربردی است.

نمایشگر آیپد پرو جدید با استفاده از فناوری Liquid Retina XDR جزئیات واقعی تصاویر و فیلم را با کنتراست بالا ارائه می‌دهد.برای دستیابی به روشنایی بسیار بالا فناوری Mini LED در قسمت پشت نمایشگر استفاده‌شده که پنل نمایشگر را نیز نازک‌تر کرده است. گفتنی است که مینی ال ای دی 120 برابر کوچک‌تر از نسل قبل است.

این محصول از ماه مه 2021 آماده عرضه در بازار جهانی می‌شود و کاربران از طریق منابع رسمی شرکت اپل و مشخصاً اپل استورهای رسمی امکان خرید این محصول را خواهند داشت.

آیپد پرو از 30 آوریل قابل دسترسی خواهد بود ولی سفارش‌های بین المللی تا پایان ماه مه از طرف شرکت اپل ارسال نمی‌شوند. بنابراین ممکن است برای دسترس به این محصول نیاز به انتظار بیشتری داشته باشید.

اگر ساکن ایران هستید می‌توانید مدتی کوتاه پس از عرضه نهایی این محصول، آن را از اپل اِن آی سی به صورت اینترنتی و با کمترین قیمت سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را مقابل درب منزل خود دریافت کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420