لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل‌واچ زمان باقیمانده عمر شما را پیش‌بینی می‌کند

اپل‌واچ زمان باقیمانده عمر شما را پیش‌بینی می‌کند

با پیشرفت علم و تکنولوژی و راه یافتن ساعتهای هوشمند به بازار، در مدت زمان کوتاهی این ساعتها توانستند در مچ دست کاربران جا خوش کرده و در بین آنها به محبوبیت خاصی دست یابند. از نظر بسیاری از کاربران شاید مهمترین کاری که میتوان با این محصول انجام داد، مطلع شدن از زمان باشد اما هدف تولید کنندگان این گجتهای دوستداشتنی مسلما چیزی فراتر از نشان دادن زمان بوده است.

 

اپل چندی پیش از ساعت هوشمند خود با نام اپل واچ پرده برداشت. حرفهای گفتنی زیادی راجع به اینکه ساعت جدید اپل تنها برای چک کردن زمان ساخته نشده، وجود دارد. میتوان گفت درواقع این ساعت یک کنترلکنندهتمامعیار سلامتی و وضعیت جسمانی است. این محصول قادر به اجرای اپلیکیشنها و برنامههای منحصر به فردی نظیر Life Clock یا ساعت زندگی است که همواره به شما هشدار میدهد چقدر از زمان عمرتان باقی‌‌مانده است.

در نگاه اول شاید تعجببرانگیز باشد اما این اپلیکیشن نه شوخی است و نه در حقیقت طرز کار آن به این شکل است که خودسرانه و تنها با حدس و گمان ثانیههای باقی مانده عمر شما را پیشگویی کند، بلکه با در نظر گرفتن تمامی پارامترهای سلامتی شما، این پیشگویی از زمان باقیمانده عمر شما را انجام میدهد.

نمونهی اولیه برنامه ساعت زندگی توسط شرکتریهاب استودیودر شهر لندن طراحی شده است. عملکرد این اپلیکیشن بسیار ساده است به این صورت که بهعنوان مثال در صورت انجام فعالیتهای بدنی مثل ورزش و پیادهروی، زمان طول عمر شما را بیشتر نشان خواهد داد و برعکس با انجام هرگونه فعالیتی که به سلامتی آسیب وارد کند مثل کمخوابی، از طول عمر نشان دادهشده کم خواهد شد. لازم به ذکر است که این برنامه به نوعی برگرفته شده از  HealthKit. اپل و چند API دیگر است.

 

440645-apple-watch-health.jpg

 

تام لی برییکی از مدیران شرکتریهاب استودیودر مورد کارایی این اپلیکیشن اظهار داشت که هدف از طراحی چنین برنامهای در واقع به وجود آوردن استرس یا نگرانی از زمان مرگ در افراد نبوده است، بلکه این اپلیکیشن نقش یک مشوق برای انجام فعالیتهایی در راستای حفظ سلامتی را ایفا خواهد کرد. مزایای این اپلیکیشن نسبت به طراحی که پیش از این اپل انجام داده بود این است که اولا برای فعالیتهای مختلف، رنگها و آیکونهای گوناگونی در نظر گرفته شده و از طرفی دیگر برنامه ساعت زندگی اطلاعات مورد نیازش را نه از طریق سوال کردن بهدست آورده و نه میتوان دادهها را بصورت دستی وارد کرد، بلکه زمان مرگ شما تنها بسته به نوع فعالیتهای روزانه شما تنظیم میشود.

اپلیکیشن ساعت زندگی در ساعت هوشمند اپل میتواند کمک بسیار زیادی جهت بالا بردن سطح سلامتی و هم چنین تناسب اندام افراد باشد. در واقع بهجای ایجاد نگرانی در مورد فعالیتهای گذشته مثل اینکه چقدر راه رفتهایم یا چقدر کالری سوزاندهایم، این اپلیکیشن تلاش میکند شما را روی آینده و خوب ساختن آن متمرکز کند. “تام لی بریدر این باره نیز میگوید: ” با این تفاسیر به تاخیر انداختن رژیم غذایی صحیح به هفته و هفتههای بعد، آن هم وقتی که دقیقا نتایج آن را روی مچ دست خود مشاهده میکنید، واقعا کار دشواری است.”

farnet

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت