لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مجیک کیبورد آیپد با رنگ سفید نیز رونمایی و آماده فروش شد

مجیک کیبورد آیپد با رنگ سفید نیز رونمایی و آماده فروش شد

یکی از شگفتی‌های کنفرانس شب گذشته شرکت اپل به رنگ جدید مجیک کیبورد آیپد پرو مربوط است که در جریان رونمایی از آیپد پرو 2021 رونمایی شد.

اپل تا پیش از این و مشخصاً در جریان سال 2020 برای اولین بار از مجیک کیبورد همراه با ترک‌پد ویژه برای آیپدهای پروی نسل 4 رونمایی کرده بود. در این میان شرکت اپل تنها رنگ مشکی را برای این محصولات در نظر گرفته بود، که البته برای بسیاری از کاربران این موضوع خوشایند بود. اما بسیاری از کاربران دیگر تمایل به خرید کیبوردهایی با رنگ متفاوت داشتند.

رنگ معمولاً جزو امضاهای شرکت اپل در طراحی محصولات جانبی به حساب میاید که این بار در مورد مجیک کیبورد با کمی تأخیر آماده عرضه شد. شرکت اپل از همین حالا مشخصات فنی و اطلاعات مربوط به ظاهر و طراحی این مجیک کیبورد آیپد پرو 2021 را از طریق وب‌سایت خود منتشر کرده است.

مجیک کیبورد آیپد پرو که برای محصولات 11 اینچی طراحی‌شده از این پس در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت 299 دلار آماده عرضه شده است. همچنین قیمتی که اپل برای مجیک کیبورد آیپد پرو 2021 با سایز 12.9 اینچی در نظر گرفته برابر با 349 دلار است که تا حدودی به دلیل سایز متفاوت آن گران قیمت‌تر است.

مجیک کیبورد از همین حالا امکان استفاده و شخصی‌سازی را برای بیش از 30 زبان زنده دنیا دارد. اما متأسفانه امکان شخصی‌سازی و چیدمان حروف زبان فارسی از طریق مناسب رسمی این کمپانی در اختیار کاربران قرار نگرفته است. البته این موضوع به معنای محدودیت کامل فارسی‌زبانان برای این محصول نیست و امکان تایپ با زبان فارسی در آیپدها با استفاده از این اکسسوری کاربردی وجود دارد. امید بر این می‌رود که شرکت اپل در آینده نزدیک طی تغییر در سیاست‌های خود اقدام به عرضه آیپد پرو همراه با پشتیبانی کامل زا زبان فارسی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420