لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از هوم پاد مینی گسترده‌تر خواهد شد

پشتیبانی از هوم پاد مینی گسترده‌تر خواهد شد

اپل در رویداد بهاری خود در 20 آوریل پشتیبانی از هوم پاد مینی را در کشورهای اتریش، نیوزیلند و ایرلند اعلام کرد.

اپل پشتیبانی از هوم پاد مینی را بعد از عرضه آن در اکتبر 2020 در برخی کشورها مانند آمریکا، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، ژاپن، اسپانیا و انگلستان عرضه کرده بود. حال قرار است تا اواخر امسال به طور گسترده‌ای در چین، مکزیک و تایوان پشتیبانی از آن ادامه پیدا کند.

قیمت هوم پاد در اتریش و ایرلند 99 یورو و در نیوزیلند با قیمت 159 دلار و بارنگ خاکستری فضایی و سفید عرضه می‌شود.

ماه گذشته اپل اعلام کرد که با تمام شدن قطعات موردنیاز برای ساخت هوم پاد نسل اول تولید و ساخت آن متوقف می‌شود و شرکت بر روی تولید هوم پاد مینی تمرکز خواهد کرد.

هنگامی که هوم پاد مینی عرضه شد با بازخوردهای مثبتی از طرف کاربران مواجه شد، بسیاری از افراد کیفیت تأثیرگذار صدای گوینده این اسپیکر نسبت به قیمت و اندازه آن را تحسین کردند.

برای کار با هوم پاد مینی کاربر باید از طریق اپلیکیشن Home در آیفون، گزینه Hey Siri Listen for فعال شود که برای دستور دادن به سیری از هوم پاد استفاده می‌شود. همچنین این دستگاه چهار میکروفون در اطراف خود دارد که با کمک تراشه S5 متوجه دستورهای صوتی دریافت شده به سیری می‌شود.

هوم پاد مینی با پخش 360 درجه تجربه جذابی در اختیار کاربر می‌گذارد و به همین دلیل اطراف آن باید باز باشد. قابل‌ذکر است که قیمت هوم پاد مینی نسبت به قیمت رقبای خود مثل گوگل هوم و آمازون اکو باید میدان را برای رقابت خالی کند. همچنین برخی منتقدین گفته‌اند که سیری بعد از سایر دستیارهای صوتی مثل الکسا و گوگل اسیستنت قرار دارد.

هوم پاد مینی هرچند که جایگزینی از طرف اپل برای هوم پاد نسل اول نیست، اما اپل به دلیل کاهش تقاضا برای خرید این محصول تصمیم گرفته تا برای مدتی تولید اسپیکرهای بزرگ خود را متوقف کند. پیش‌بینی می‌شود که در آینده نزدیک شرکت اپل تصمیم به رونمایی از هوم پاد نسل دوم بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373