لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Tile از عرضه ایرتگ و رقابت با اپل رضایت ندارد

Tile از عرضه ایرتگ و رقابت با اپل رضایت ندارد

تولید کننده Tile پس از عرضه ایرتگ به رقابت عادلانه با محصولات اپل مشکوک شده و به همین دلیل قصد دارد این موضوع را به کنگره آمریکا ارجاع دهد.

هنوز چند ساعتی از رونمایی ایرتگ‌های تازه معرفی شده اپل در رویداد بهاری نگذشته که CJ Prober مدیر عامل Tile با انتشار بیانیه مطبوعاتی نگرانی خود را نسبت به رقابت در عرصه محصولات ردیاب نشان داد.

همان طور که وب‌سایت TechCrunch ذکر کرده، شرکت Tile از رقابت عادلانه استقبال خواهد کرد، اما نسبت به اهداف اپل در استفاده از مزایای پلتفرم برای محدود کردن رقابت ناعادلانه تردید دارد.

این شرکت از کنگره آمریکا درخواست کرده که به اقدامات ویژه تجارت اپل در ارتباط با اپلیکیشن Find My و رقابت با سایر موارد ردیابی نگاهی بیندازد.

در این بیانیه، شرکت Tile گفته که «مأموریت ما رفع مشکل ناشی از گم کردن وسایل و یافتن آن‌ها است و اینکه اپل یکی از ارزشمندترین شرکت‌های دنیا است که حالا وارد این زمینه شده که این موضوع ما را خوشحال می‌کند. اینکه تاکنون بسیاری از افراد از ردیاب‌های Tile برای یافتن وسایل گمشده خود استفاده می‌کردند. این موضوع به آن دلیل است که Tile ارزش متمایزی را مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تایل مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرو در این صنعت را عرضه کرده که از طریق اپلیکیشن با دستگاه‌های iOS و اندروید کار می‌کند، همچنین با همه دستیارهای صوتی مثل الکسا و گوگل یکپارچه شده و با قیمت‌های مقرون به صرفه برای هر کسی قابل دسترسی است.

این شرکت در ادامه گفته با برندهای برتر مثل اینتل، اچ پی، Skullcandy و fitbit همکاری کرده تا فناوری ردیابی روی تلفن‌های هوشمند را برای دستگاه‌هایی با مصرف زیاد مثل لپ تاپ، هدفون و سایر پوشیدنی‌ها امکان پذیر کند.

در ادامه بیانیه این شرکت آمده که تایل از رقابت عادلانه استقبال می‌کند، اما نسبت به سابقه اپل در استفاده از مزایای پلتفرم خود در ایجاد رقابت ناعادلانه برای محصولاتش مشکوک است.

این فعالیت از طرف تایل در حالی انجام‌شده که اپل گفته ایرتگ‌ها را از تاریخ 23 آوریل پیش‌فروش کرد و در 30 آوریل به صورت عمومی عرضه می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373