لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لنز اولتراواید دوربین جلویی آیپد پرو 2021 سوژه‌ها را ردیابی می‌کند

لنز اولتراواید دوربین جلویی آیپد پرو 2021 سوژه‌ها را ردیابی می‌کند

دوربین جلویی آیپد پرو 2021 TrueDepth به دلیل وجود چیپست M1 و لنزهای پیشرفته در حالت جدید Center Stage، عملکرد قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است.

دوربین اولتراواید جلویی 12 مگا پیکسلی آیپد پرو 2021 در دو سایز 11 و 12.9 اینچی میدان دید 120 درجه دارد، در حالی که دوربین نسل قبلی این محصولات دارای لنز واید با 7 مگا پیکسل بوده است.

قابلیت‌های سیستم دوربین TrueDepth در آیپد پرو شامل سلفی‌های حالت پرتره با توانایی تنظیم بوکه و Depth Control بوده، همچنین افکت‌های نوردهی حالت پرتره است.

دوربین اولتراواید 2021 قابلیت جدیدی را عرضه کرده که اپل آن را Center Stage نامیده، این دوربین در آیپد پرو با استفاده از خاصیت یادگیری ماشینی به طور خودکار می‌تواند افراد را در یک قاب شناسایی و با تنظیم بزرگنمایی آن‌ها را ردیابی کند تا قابل مشاهده باشند.

اپل در این مورد توضیح می‌دهد که قابلیت Center Stage در دوربین اولتراواید با استفاده از یادگیری ماشینی نحوه حضور افراد را در یک تماس ویدیویی تغییر می‌دهد. همان طور که فرد در حال حرکت به اطراف است، لنز به طور خودکار او را در مرکز قاب نگه می‌دارد.

اگر شخص دیگری در این تماس اضافه یا حذف شود، نمای تصویر گسترده یا بزرگنمایی می‌شود. همچنینCenter Stages با فیس تایم و اپلیکیشن ویدیو کنفرانس، تجربه جذاب‌تری را در اختیار کاربر می‌گذارند.

گفتنی است که یکی از سودمندترین محصولات معرفی شده در رویداد 20 آوریل، آیپد پرو جدید است. آیپد پرو جدید با عملکرد سطح بالا و فناوری سفارشی مثل پردازنده سیگنال تصویر پیشرفته و معماری حافظه منحصر به فرد تراشه M1 ساخته شده است.

صفحه نمایش Liquid Retina XDR جزئیات واقعی تصویر را با کنتراست 1000,000:1 نشان می‌دهد که برای مشاهده و ویرایش تصویر و فیلم‌های HDR یا لذت بردن از فیلم و نمایش تلویزیونی بسیار عالی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420