لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ریموت کنترل اپل تی وی با کیفیت 4K رونمایی شد

ریموت کنترل اپل تی وی با کیفیت 4K رونمایی شد

اپل از یک ریموت کنترل جدید با طراحی تازه برای اپل تی وی 4K رونمایی کرد، این محصول اکنون به طور جداگانه یا در جعبه مدل جدید اپل تی وی موجود است.

ریموت کنترل اپل تی وی یکی از خاص‌ترین بخش‌های ست تاپ باکس این شرکت بوده که اخیراً مورد توجه قرار گرفته است.

اپل در کنفرانس بهاری خود از یک ریموت کنترل جدید با تجهیز به دستیار هوشمند سیری و با طراحی مجدد در کنار اپل تی وی 4K رونمایی کرده است. کاربران می‌توانند ریموت کنترل جدید با یک ست تاپ باکس 4K با قیمت 179 دلار را خریداری کنند یا اینکه ریموت را به طور جداگانه با قیمت 59 دلار خریداری کنند.

این ریموت کنترل با اپل تی وی 4K جدید سازگار است، همچنین با اپل تی وی HD مدل 2017 هم کار می‌کند. اپل این محصول را به صورت یک بسته به همراه اپل تی وی HD با قیمت 149 دلار به فروش می‌رساند.

ریموت کنترل جدید سیری دارای یک رابط کاربری چرخشی اسکرول به سبک آیپادهای قدیمی، یک پد مخصوص کلیک پنج کاربرده، یک دکمه میوت و یک دکمه پاور برای روشن و خاموش کردن اپل تی وی است.

دکمه سیری که در کنار ریموت قرار گرفته که امکان پشتیبانی از برخی زبان‌ها را دارد و حالا اپل گفته این دستیار صوتی در کشورهای اتریش، ایرلند و نیوزلند نیز کار می‌کند. همچنین محفظه این ریموت کنترل مجهز به سیری از آلومینیوم 100 درصد قابل بازیافت ساخته شده است.

ریموت ست تاپ باکس جدید به پردازنده قدرتمندتری مجهز شده که می‌تواند از تصاویر HDR با فریم ریت بالا پشتیبانی کند.

به نظر می‌رسد که برخی موارد مربوط به اندازه ریموت کنترل و متقارن بودن آن اصلاح شده تا احتمال گم‌شدن یا قرار گیری آن در دست به صورت برعکس کاهش یابد.کاربران می‌توانند ریموت کنترل جدید اپل تی وی 4K را از 30 آوریل پیش خرید کنند یا اینکه به زودی این محصول را در بازار جهان از طریق عامل‌های فروش رسمی و غیررسمی شرکت اپل دریافت کرده و آن را با دستگاه‌های ست تاپ باکس دیجیتال خود ست کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373