لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل چهارمین نسخه آزمایشی iOS 8.3 را منتشر کرد

اپل چهارمین نسخه آزمایشی iOS 8.3 را منتشر کرد

اپل چهارمین نسخه آزمایشی iOS 8.3 را دو هفته پس از عرضه نسخه آزمایشی قبلی و حدودا یک ماه و نیم پس از نخستین نسخه آزمایشی آن ارائه کرد. این نسخه علاوه بر توسعه دهندگان برای کاربرانی که در برنامه عرضه عمومی iOS ثبت نام کردند قابل دسترس خواهد بود. چهارمین نسخه آزمایشی iOS 8.3 با شماره ساخت 12F5061 ار طریق مرکز توسعه دهندگان و همچنین بخش Update در تنظیمات دستگاه قابل دریافت است.

در این نسخه برچسب آزمایشی (beta) که در گوشه سرویس iCloud Photo Library حک شده بود برداشته شده است، همچنین در نسخه آزمایشی پیشین اپل بخشی بنام فیلترینگ را برای پیامها معرفی کرده بود که پیامهای ارسال شده توسط دوستان و شماره‌هایی که در دستگاه ذخیره نیستند را به دو دسته جداگانه تقسیم می‌کرد، در این نسخه نام قسمتی که پیامهایی از شماره‌های ناشناس دسته بندی می‌شوند به  Unknown Senders تغییر یافته است. از دیگر تغییرات این نسخه نیز حذف شدن پشتیبانی بیسیم از CarPlay است.

تا به اینجای کار ویژگیهای مختلفی در نسخه‌های قبلی iOS 8.3 ارائه شده است که شامل متنوع شدن اموجی، پشتیبانی از سیستم تائید دو مرحله‌ای گوگل، اضافه شدن زبانهای جدید در سیری، پشتیبانی بسیسم از CarPlay، عرضه سیستم پرداخت مخصوص کشور چین و… می‌شوند.

هنوز از زمان عرضه دقیق iOS 8.3 اطلاعاتی در دسترس نیست ولی گفته می‌شود که تاریخ عرضه این نسخه باید خوالی 24 آپریل که مصادف با عرضه ساعت اپل است باشد.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373