لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل iOS 14.5 را در سکوت خبری به صورت تدریجی منتشر می‌کند

اپل iOS 14.5 را در سکوت خبری به صورت تدریجی منتشر می‌کند

اپل آپدیت iOS 14.5 را همراه با نسخه‌های جدید دیگر سیستم‌عامل خود نظیر WatchOS 7.4 و macOS 11.3 از هفته آینده به‌تدریج منتشر و در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بنابر گزارش خبرگزار وال‌استریت ژورنال، بیانیه مطبوعاتی اپل نشان داده که ایرتگ‌های مشابه محصولات Tile از هفته آینده رسماً به بازار عرضه خواهد شد. ایرتگ‌ها از 30 آوریل در معرض فروش خواهند بود و فقط با دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل iOS 14.5 یا بالاتر کار می‌کنند. به همین دلیل اپل تا هفته آینده به‌صورت تدریجی این نسخه از سیستم‌عامل را آماده عرضه به کاربران خواهد کرد.

همچنین WatchOS 7.4 و macOS 11.3 نیز هفته آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ ضمن اینکه این به‌روزرسانی از پادکست‌های پولی که روز گذشته رونمایی شدند نیز پشتیبانی می‌کند.

هم‌زمان با پشتیبانی از ایرتگ‌ها، قابلیت جدید اپل App Tracking Transparency برای حمایت از حریم خصوصی کاربران در این به‌روزرسانی اجرا خواهد شد. این اپلیکیشن توسعه‌دهندگان را موظف می‌کند که برای ردیابی کاربران به منظور اهداف تبلیغاتی، باید از آن‌ها اجازه بگیرند.

اپل این قابلیت را سال گذشته رونمایی کرد که با مخالفت شدید فیس‌بوک مواجه شد، زیرا فیس‌بوک معتقد است که کسب و کارهای کوچکی که بر مبنای ردیابی تبلیغات کار می‌کنند،‌ ضربه بزرگی از برنامه شفافیت ردیابی اپل دریافت خواهند کرد.

اپل بتای iOS 14.5 را اوایل آوریل امسال در کنار بتا watchOS 7.4 در دسترس عموم قرار داد. اکنون با انتشار iOS 14.5 برخی ویژگی‌های خاص تازه وارد مثل امکان تغییر صدای سیری و گزینه‌های جدیدی برای رنگ پوست ایموجی‌ها ارائه می‌شود.

قابلیت دیگر سیری شامل موردی است که کاربر می‌تواند نوع اپلیکیشن محتوای صوتی خود که برای فعالیت‌های خاص ترجیح می‌دهد را انتخاب کند.

اپل به طور قطعی نگفته که چه روزی iOS 14.5 منتشر و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، اما در صورت انتشار آن کاربران آیفون می‌توانند طبق روال همیشه به‌روزرسانی‌ها را در تنظیمات گوشی خود دانلود و استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373