لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرتگ بالاخره رونمایی شد

ایرتگ بالاخره رونمایی شد

شرکت اپل در جریان رویداد بهاری خود از ایرتگ به عنوان ردیاب های دیجیتالی خود رونمایی کرده است. ایرتگ ها میتوانند به اکسسورهای مختلف متصل شده و با Find My امکان پیدا کردن مکان دستگاه های مختلف را برای کاربران فراهم بیاورند.

شرکت اپل این ایرتگ ها را همراه با محصولات جانبی مختلف نظیر جا سوئیچی، محصل اتصال به کیف و موارد دیگر طراحی و تولید کرده است که کاربران بر حسب طراحی و سلیقه میتوانند آنها را انتخاب کنند.

ایرتگ دارای یک تراشه U1 شخصی سازی شده شرکت اپل است که تا پیش از این در دستگاه هایی نظیر آیفون 11 و آیفون 12 دیده شده بود. این تراشه امکان مکان یابی سریع را به کاربران میدهد که از طریق آن کاربران میتوانند به صورت بهینه و سریع در رابط کاربری اپلیکیشن Find My مکان اکسسوری خود را دریافت کنند.

روند پیدا کردن دستگاه ها و ابزارهای مختلف نیز به این صورت است که در اپلیکشین Find My کاربر میتواند دسته کلید یا موارد دیگری که از پیش تعریف کرده را شناسایی و بر اساس فیدبک های هپتیک و موارد دیگر امکان دسترسی و پیدا کردن سریع را به آنها بدهد. گفتنی است که این محصولات از طریق در بسته بندی تکی و چهار تایی در اختیار کاربران قرار میگیرند که بر حسب نوع استفاده میتوانند انها را مورد استفاده قرار دهند.

این محصولات در روز 30 آوریل به صورت عمومی آماده عرضه هستند و شرکت اپل برچسب 29 دلار را برای قیمت آنها در نظر گرفته است. ایرتگ به زودی در بازار جهانی آماده عرضه و مورد استفاده توسط بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420