لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع بندی کنفرانس 20 آوریل 2021 اپل

جمع بندی کنفرانس 20 آوریل 2021 اپل

  اپل در جریان کنفرانس 20 آوریل 2021 خود از محصولات جدیدی رونمایی کرد که از جمله آنها میتوان به نسل جدید آیپدهای پرو و آیمک ها در کنار ایرتگ و موارد دیگر اشاره کرد. در ادامه این مطلب به صورت ضمنی به محصولاتی که در جریان این رویداد معرفی شدند خواهیم پرداخت.

معرفی سرویس Apple Card Family

اپل در سال 2018 از کارت های اعتباری خود طی همکاری با موسسه مالی گلدمن ساکس رونمایی کرده بود و حالا در جریان رویداد 2021 اقدام به رونمایی از یک سرویس ایمن با عنوان Apple Card Family کرد.

در جریان این رویداد که به صورت یک ویدوی ضبط شده از وب سایت رسمی شرکت اپل منتشر شد، تیم کوک از Apple Card Family به عنوان نسل جدیدی از پرداخت ها برای ایجاد یک بستر ایمن برای انجام فرایندهای پرداختی توسط اعضای خانواده نام برد.

آیفون 12 با رنگ بنفش

تیم کوک همچنین به صورت ضمنی به یک مدل از آیفون 12 با رنگ بنفش اشاره کرد که قرار است به زودی آماده عرضه به بازار جهانی شود. این محصول با همان قیمت معمول، اما با کمی تاخیر در اختیار کاربران قرار گرفته است.  

ایرتگ

اپل بالاخره از ایرتگ به عنوان ردیاب های شخصی هوشمند خود رونمایی کرد. این محصول که شایعات زیادی در مورد آن منتشر شده بود یک وسیله دایره ای شکل است که همراه با اکسسورهای مختلفی عرضه میشود. این محصول میتواند از طریق اپلیکیشن Find My امکان ردیابی دستگاه های مختلف مثل جا سوئیچی و موارد دیگر را فراهم آورد.  

آیمک 2021 با پردازنده M1

در جریان رویداد 20 آوریل 2021 اپل آیمک ها تغییرات ویژه ای به خود دیدند که از جمله آنها میتواند به پشتیبانی این محصولات از پردازنده M1 و تغییر کلی طراحی آنها اشاره کرد. آیمک 2021 با طراحی کوچک تر و مینیمال تر از قبل ساخته شده و در رنگ های جدیدو متنوع آماده عرضه به بازار شده است.  

آیپد پرو 2021 با پردازنده M1

آیپد پرو 2021 با پردازنده M1
یکی از شگفتی های شرکت اپل در جریان این رویداد معرفی از آیپد پرو 2021 با پردازنده M1 بود. این آیپد پرو میتواند به لطف قدرت پردازشی بسیار بالای خود همانند کامپیوترهای مک و به عنوان یک دستگاه مستقل کارآمد باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420