لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیمک 2021 با طراحی و پردازنده جدید رونمایی شد

آیمک 2021 با طراحی و پردازنده جدید رونمایی شد

شرکت اپل در جریان رویداد آوریل 2021 خود از نسل جدید آیمک با طراحی متفاوت به همراه پردازنده M1 رونمایی کرد. آیمک 2021 در رنگ‌های جدید با طراحی بسیار نازک تولیدشده‌اند.

اپل برای آیمک 2021 در هفت رنگ آبی، زرد، نارنجی، قرمز، بنفش، آبی و سفید طراحی و تولید شده که بدنه آن‌ها بسیار نازک‌تر از قبل شده است. استفاده از تراشه M1 باعث شده تا ابعاد قطعات سخت افزاری کوچک‌تر شده و در نهایت طراحی این دستگاه به شکلی نازک‌تر و مینیمال تر انجام شود.

ایمک 2021 مجهز به فن‌های خنک کننده کوچک‌تر است که باعث شده تا صدای تولید شده در حین کار با آن در حداکثر فشار کاری به 10 دسی بل برسد.

اپل همچنین در طراحی این آیمک های جدید روند اتصال برق AC را کنار گذاشته و به جای آن از طراحی ویژه همراه با آداپتور DC استفاده کرده است. آداپتور این آیمک ها امکان اتصال به کابل اترنت را دارد و کاربر را برای اتصال مستقیم دستگاه به شبکه بی‌نیاز می‌کند.

از دیگر شگفتی‌های این آیمک های جدید بهبود قدرت پردازشی این دستگاه‌ها به لطف تراشه M1 تعبیه شده در آن‌ها است. این موضوع علاوه بر افزایش 2 برابری پردازش مرکزی و افزایش 3 برابر پردازش گرافیکی باعث شده تا دستگاه در وضعیت بهینه‌تری برای مصرف انرژی قرار داشته باشد.

این محصول همانند دیگر محصولات جدید شرکت اپل به طور کامل از آلومینیوم‌های قابل بازیافت ساخته شده و امکان حفظ محیط زیست را پس از پایان چرخه مصرف فراهم میاورد.

استفاده از نمایشگرهای 24 اینچی با کیفیت در این محصولات نیز به افزایش کیفیت روند کاربری این محصولات اضافه کرده است. نمایشگر این آیمک 2021 با کیفیت 4.5K امکان انتقال تصاویر را فراهم میاورد.

این آیمک ها از ماه مه 2021 میلادی آماده عرضه به بازار جهانی هستند و کاربران به زودی می‌توانند آن را خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420