لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو 2021 با پشتیبانی از تراشه M1 رونمایی شد

آیپد پرو 2021 با پشتیبانی از تراشه M1 رونمایی شد

شرکت اپل در جریان رویداد فروردین خود از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کرد که دارای قدرت پردازشی بهینه تر و کاربردی تر است. آیپد پرو 2021 مجهز به تراشه M1 است که تا پیش از این در کامپیوترهای مک بوک 2020 مورد استفاده قرار گرفته بود.

اپل در جریان معرفی این محصول، قابلیت ها و مشخصه های آن را نیز توضیح داد. آیپد پروی جدید به لطف پردازنده M1 امکان انجام پردازش های ویدیویی را دارد و تا 500 میلیون برابر نسبت به اولین نسل آیپد که در سال 2010 میلادی معرفی شد قدرت بیشتری پیدا کرده است.

پردازنده M1 تعبیه شده در این آیپدها امکان انجام پردازش های مختلف برای اجرای بازی های ویدیویی، انجام وظایف کاربردی و موارد دیگر را فراهم میاورد و مشابه کامپیوترهای مک بوک یک دستگاه کاملا مستقل برای انجام کارهای روزمره و حرفه ای به حساب میاید.

آیپد پرو 2021 به لطف این پردازنده جدید امکان انجام تمامی کارها به صورت حرفه ای برای تمامی افراد از عکاس ها تا گرافیست ها گرفته تا تولید کنندگان محتوا، مهندسین و موارد دیگر را دارد.

استفاده از نمایشگر میکرو ال ای دی در این محصولات علاوه بر کمک به افزایش کیفیت نور تصاویر امکان انجام کارهای دقیق تر را برای کاربران فراهم آورده است.

تعبیه لنز 12 مگاپیکسلی التراواید در دوربین جلویی نیز به اپل کمک کرده تا به صورت بهینه امکان برقراری تماس های ویدیویی فراهم شود. کاربران با استفاده از این لنز دیگر نیازی به تغییر جایگاه آیپد را ندارند و آیپد به صورت خودکار سوژه مورد نظر را برای نمایش به مخاطب تماس تصویری تشخیص خواهد داد و به آن پاسخ خواهد داد.

آیپد پرو 2021 در دو سایز 11 و 12.9 اینچ طراحی شده است و کاربران میتوانند این محصولات را بر اساس نوع کاربری خود خریداری کنند و از آنها استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420