لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اکسسوری های ایرتگ تنها چند ساعت پیش از برگزاری رویداد اپل معرفی شدند

اکسسوری های ایرتگ تنها چند ساعت پیش از برگزاری رویداد اپل معرفی شدند

تنها دقایقی تا آغاز رویداد فروردین شرکت اپل باقی مانده و حالا گزارش ها نشان میدهد که بسیاری از شرکت های تولید کننده اکسسوری اقدام به معرفی از محصولات جانبی ایرتگ کرده اند.

ایرتگ یکی از محتمل ترین محصولاتی است که احتمالا در رویداد امشب معرفی میشود و بسیاری از تحلیلگران در مورد آن سخت به میان آورده اند. در این میان، گزارش های ضد و نقیض اعلام کرده اند که شایعات مربوط به ایرتگ نهایتا تا پایان کنفرانس امشب تایید خواهند شد و بالاخره شرکت اپل از این محصول خاص در جریان رویداد آوریل رونمایی میکند.

در این میان، برخی از تولید کنندگان محصولات جانبی جاسوئیچی هایی را طراحی کرده اند که ظاهری دقیقا مشابه با ایرتگ دارند و میتوانند این ردیاب هوشمند را در کنار کلیدها و سوئیچ های مختلف به هم متصل نگه دارند. این محصولات حتی از همین حالا در وب سایت فروشگاه های آنلاینی نظیر وال مارت، ای بی و موارد دیگر آماده عرضه شده اند که رنگ های مختلفی دارند.

جالب اینجاست که هنوز ابعاد دقیق ایرتگ معلوم نیست و بسیاری از شرکت های تولید کننده این اکسسوری ها بر اساس حدس و گمان ها اقدام به ساخت این محصولات در رنگ های مختلف کرده اند.

گفتنی است که رویداد 20 آوریل 2021 یا 31 فروردین 1400 ساعت 21:30 دقیقه امشب برگزار میشود که یکی از محصولاتی که در جریان این رویداد آماده معرفی میشود احتمالا شامل ایرتگ در کنار آیمک های مبتنی بر پردازنده های اپل سیلیکون و آیپدهای مخلتف هستند. با این حال این ادعاها در حد حدس و گمان هستند و باید دید که تا کمتر از یک ساعت دیگر در جریان رویداد یاد شده اپل از چه محصولاتی رونمایی میکند و چگونه کاربران و طرفداران خود را شگفت زده میکند.

برای مشاهده رویداد فروردین اپل میتوانید به صفحه اینستاگرام اِن آی سی رفته و پوشش زنده این رویداد را مشاهده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373