لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Horizon Zero Dawn برای مدت محدود رایگان شد

Horizon Zero Dawn برای مدت محدود رایگان شد

شرکت سونی و Guerrilla Games سازنده Horizon Zero Dawn این بازی را به طور رایگان در کنسول‌های PS4 و PS5 برای گیمرها عرضه کردند.

سونی نسخه کامل این بازی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد و این یعنی گیمرها علاوه بر بازی اصلی که دریافت می‌کنند، موارد اضافی از جمله Frozen Wilds و کتاب هنری دیجیتالی آن را دریافت خواهند کرد.

برخلاف بازی‌های رایگان PS Plus که همراه با اشتراک فعال این سرویس ارائه می‌شوند، سونی این بازی را به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

در سال 2017 بازی Horizon Zero Dawn به عنوان بازی انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شد. در این بازی گیمرها باید شکارچی و تیرانداز ماهر جوانی به نام Aloy که در جستجوی نشانه‌هایی از گذشته خود دردنیای پسا آخرالزمانی تحت سلطه ربات‌های دایناسوری است را کنترل و پیگیری کنند. قابل ذکر است که دنباله این بازی با عنوان Forbidden West، قرار است امسال برای PS4 و PS5 ساخته شود.

تبلیغ خلاقانه‌ای برای این بازی رایگان توسط سونی ساخته شده که با هدف تشویق کاربران پلی استیشن برای ماندن در خانه در دوران شیوع بیماری همه گیر کرونا منتشر شده است.

همچنین سونی 9 عنوان بازی را از جمله Astro Bot Rescue Mission و Enter the Gungeon به طور رایگان تا 22 آوریل در اختیار گیمرها قرا می‌دهد. قابل ذکر است کاربران پلی استیشن می‌توانند نسخه دیجیتالی رایگان بازی را تا 14 مه خریداری کنند.

بازی Horizon Zero Dawn بازی ویدیویی اکشن بوده که توسط شرکت گوریلا گیمز توسعه یافته و برای PS4 عرضه شده است.

داستان این بازی در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد، در حالی که نسل بشر منقرض شده و جهان تحت کنترل موجوداتی شبیه دایناسورهای فلزی یا ربات قرار گرفته که قدرتمندترین موجودات جهان هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420