لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دلیل تولید اپل واچ سفارشی 10 هزار دلاری چیست؟

دلیل تولید اپل واچ سفارشی 10 هزار دلاری چیست؟

اعلام خبر اینکه در تاریخ 24 آوریل به هنگام عرضه ساعت اپل به بازار ، قیمت ساعت‎های سفارشی این شرکت از 10 هزار دلار شروع می‎شود و تا 17 هزار دلار بالا می‎رود، افراد زیادی را شگفت زده کرده است. اپل یک شرکت تولید وسایل الکترونیکی برای مصرف کننده است. چرا این شرکت پس سعی دارد به فضای تجملات وارد شود؟

جواب شما در اینجا داده می‎شود. در روز 5شنبه، تحلیل گر شرکت اندرسون هورویتس (Andreessen Horowitz) یعنی بندیکت ایوانز (Benedict Evans) پستی در بلاگ خود در رابطه با علت اینکه چرا اپل زحمت فروش ساعت سفارشی اش را به خود می‎دهد، منتشر کرد. این پست حاوی آنالیز فوق العاده ای در رابطه با این محصول جدید و شیک است ولی در نهایت نتیجه ای که گرفته می‎شود یک چیز ساده است یعنی تمامی این‎ها یک ابزار بازاریابی برای اپل است.

این تحلیل گر چنین نوشته است که:

فروشگاه‎های اپل بیلبوردهای تبلیغاتی با امکانات رسانه ای فراوان می‎باشند که در هرگوشه از خیابان‎های مهم خرید در این جهان توسعه یافته قرار گرفته اند: به ذهن من نام شرکت‎های دیگری خطور نمی‎کند که در چنین مکان‎های بالاشهر و گران قیمتی به اندازه این شرکت فروشگاه داشته باشند. فروشگاه اپل یک دست اندرکار بازاریابی با سرمایه ای از خود شرکت است. پس شاید در رابطه با ساعت طلایی اپل هم اینچنین باشد. اپل ممکن است تنها یک چند ده هزار از این ساعت را بتواند بفروشد ولی این امر چه تاثیری بر روی ساعت هزار دلاری یا 350 دلاری می‎گذارد؟ هرچی نباشد، بازار اجناس شیک و تجملی پر از شرکت‎هایی است که آشکارترین محصولات آن‎ها فوق العاده گران است، ولی درآمد این شرکت‎ها از محصولات آرایشی، عطر و لوازم جانبی می‎آید.

ساعت سفارشی طلایی اپل راهی برای متوجه ساختن کاربران و مشتریان به ساعت‎های ارزان تر این شرکت است. اپل حتی قصد فروش هزاران هزار ساعت سفارشی خود را ندارد، از این نظر که خود شرکت اعلام کرده است که این محصول در تعداد محدودی عرضه می‎شود.

در ادامه پست، ایوانز به مقایسه ساعت سفارشی اپل با دیگر برندها/ اجناس سفارشی و لوکس پرداخته است و ادامه داده است که:

شما یک لباس زنانه 50 هزار دلاری (یا بیشتر) ( که ممکن است فقط یکبار پوشیده شود) را به فروش می‎رسانید، ولی همچنین به همراه آن تعداد زیادی رژ لب به دنبال تحت تاثیر قرارگرفتن مشتری از برند شما می‎فروشید ( اگر شما فکر می کنید که حاشیه سود اپل بالا است، نگاهی به حواشی سود ناخالص عطر داشته باشید).

ساعت شیک سفارشی اپل در طول این هفته حتی به عنوان یک ابزار بازاریابی بیشتر به چشم می‎آید چون اپل نمایش محصولات خود را در فروشگاه‎های اپل در سراسر جهان بر روی صفحات نمایش دارای نور پس زمینه ای شروع کرده است. چرا شما باید محصولی را بازاریابی کنید که قصد فروش میلیونی از آن را ندارید؟ هدف این کار این است که یک نوع حس تجملی و شیک بودن حول کلیت محصول جدید این شرکت یعنی ساعت اپل شکل گیرد.

ایوانز همچنین به ساعت ورزشی اپل با قیمت 349 دلار اشاره می‎کند که ارزانترین قیمتی است که این شرکت برای یک محصول اپل پیشنهاد داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373