لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پوشش زنده خبری کنفرانس 31 فروردین اپل در اِن آی سی

پوشش زنده خبری کنفرانس 31 فروردین اپل در اِن آی سی

کنفرانس بهاری شرکت اپل در سال 2021 قرار است امشب 31 فروردین 1400 ساعت 21:30 از منابع رسمی این شرکت منتشر می‌شود. شما می‌توانید پوشش زنده خبری این رویداد را همراه با گزارش فارسی در اِن آی سی مشاهده کنید.

کنفرانس 31 فروردین شرکت اپل همانند کنفرانس‌های پیشین به دلیل همه‌گیری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود و شامل یک ویدیوی از پیش‌ساخته شده است که سر یک‌زمان خاص آماده پخش به صورت زنده خواهد شد. اپل احتمالاً در جریان این رویداد همانند رویدادهای پیشین اقدام به رونمایی از محصولات جدیدی خواهد کرد که امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شایعات زیادی حول این رویداد منتشرشده که اغلب آن‌ها به محصولات احتمالی معرفی‌شده در جریان کنفرانس امشب متمرکز بوده است. اپل احتمالاً در جریان این رویداد از نسل جدید آیپد پرو با پردازنده A15 به همراه نسل جدید آیپدهای میان رده و آیپد مینی رونمایی می‌کند.

علاوه بر این، رویداد امشب ممکن است مکانی مناسب برای معرفی محصولی به نام ایرتگ باشد که با عنوان برچسب‌های ردیاب دیجیتالی شناخته‌شده است. این برچسب‌ها که شایعات معرفی آن‌ها از سال 2019 و مشخصاً پس از معرفی مک او اس کاتالینا به همراه قابلیت Find My در جریان WWDC 2019 منتشرشده بود، احتمالاً می‌توانند از طریق سیستم یکپارچه‌سازی شده شرکت اپل امکان ردیابی محصولات مختلف را به کاربران ارائه دهند.

پوشش زنده این رویداد به همراه گزارش فارسی آن امشب، سه‌شنبه ساعت 21:00 از منابع رسمی اِن آی سی پخش می‌شود و علاقه‌مندانی که تمایل به تماشای آن دارند، می‌توانند به اینستاگرام اِن آی سی یا کانال آپارات اِن آی سی آن را مشاهده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373