لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خودروی الکتریکی تسلا حادثه‌آفرین شد

خودروی الکتریکی تسلا حادثه‌آفرین شد

خودروی الکتریکی تسلا که تا به امروز به خاطر سیستم خودران مبتنی بر هوش مصنوعی خود سروصدای بسیار زیادی ایجاد کرده بود، طی تصادفی در روز گذشته، حادثه‌ای جبران‌ناپذیر به وجود آورد.

دو نفر در حادثه تصادف خودروی الکتریکی تسلا بر اثر آتش‌سوزی کشته شدند، مقامات گفته‌اند که عملیات اطفاء حریق چهار ساعت طول کشید.

بنابر گزارش منتشرشده از ایستگاه تلویزیونی شهر هیوستون در ایالت می سی سی پی آمریکا، بر اثر تصادف ماشین بدون سرنشین تسلا با یک درخت، دو نفر کشته شده و ماشین در میان شعله‌های آتش سوخته شد.

گفته شده از آنجا که باتری ماشین تسلا دوباره مشتعل می‌شود، به همین دلیل آتش به سختی خاموش شد. مقامات تلاش کردند که با تسلا تماس بگیرند تا در مورد اطفای حریق از این شرکت مشاوره بگیرند؛ ولی هنوز مشخص نشده که پاسخی دریافت کرده باشند.

گزارش‌های اولیه حاکی از این بوده که ماشین تسلا با سرعت بالایی در حال حرکت بوده و به دلیل نداشتن کنترل فرمان، از جاده منحرف شده و به درخت برخورد می‌کند. در این گزارش آمده که یکی از دو نفر کشته شده در صندلی سرنشین جلو و دیگری در صندلی عقب بوده است.

پلیس این منطقه گزارش داده که در ماشین بدون راننده و برقی تسلا، معلوم نیست که سیستم کمک راننده Autopilot در آن زمان فعال بوده باشد.

نا گفته نماند که شرکت تسلا تاکنون پاسخی به این حادثه نداده است. همچنین این شرکت معمولاً به سؤالات رسانه‌ای پاسخ نمی‌دهد. گفته شده که تسلا قبلاً به مشتریان خود درباره سیستم کمک راننده Autopilot و لزوم توجه دائمی به جاده هشدار جدی داده بود.

همچنین تسلا قبلاً درباره آتش‌سوزی باتری‌های تعبیه شده در خودروهای الکتریکی و احیای مجدد آن به دلیل وجود برق ذخیره، هشدار و راهنمایی‌های لازم را در اختیار مشتریان قرار داده است. تسلا گفته به جای خاموش کردن آتش،باید اجازه دهید تا آتش سوخته و خاموش شود.

شرکت تسلا از سال 2018 به طور منظم اطلاعات ایمنی را برای قابلیت Autopilot منتشر کرده، اما اشاره کرده که برخی اخبار منفی احتمالاً کاربر را به عدم استفاده از آن ترغیب می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420