لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

School Assistant اپلیکیشنی یکپارچه برای تکالیف مدرسه

School Assistant اپلیکیشنی یکپارچه برای تکالیف مدرسه

اپلیکیشن School Assistant یک برنامه پشتیبانی شده توسط تمامی دستگاه‌های شرکت اپل است که برای کمک به دانش آموزان در مدیریت کارهای مدرسه است که توسعه یافته است.

افرادی که برای پیگیری تکالیف،‌ مدیریت برنامه‌ها یا بررسی سرویس Google Classroom به کمک نیاز دارند، می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن School Assistant در آیفون و سایر دستگاه‌های اپل،‌ برنامه‌های خود را سر و سامانی بدهند. این اپلیکیشن توسط گروه توسعه‌دهندگان Sun Apps و برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان توسعه یافته است.

انتشار آپدیت School Assistant 2.5 یک اپلیکیشن با قابلیت برنامه‌ریزی و مشاهده کلاس‌های کاربر برای روز و هفته در اپل واچ عرضه کرده است. نسخه جدید همچنین قابلیت Automatic Week Switching یا تعویض خودکار هفتگی و یک تب برای کارهای مدرسه اضافه کرده است.

اپلیکیشن School Assistant قبلاً در آیفون، آیپد و مک موجود بوده و در پنج تب قابل اجرا است. تب Dashboard که همه برنامه‌های یک روز مثل تکالیف و تست‌ها، کلاس فعلی و اینکه چه مدت زمانی برای این کلاس و کلاس بعدی وقت باقی مانده است را تنظیم می‌کند.

تب Schoolwork برای مدیریت تکالیف و تست‌ها استفاده می‌شود که امکان افزودن سریع یک تکلیف یا پست، تنظیم کلاس و تاریخ آن، یادداشت یا افزودن یک لینک ارسال را به کاربر می‌دهد.

تب Schedule که با کمک این تب کاربر می‌تواند در صورتی که کلاسی پیشنهاد شد، اطلاعات آن کلاس و نام معلم آن را اضافه کرده و می‌تواند برای هر روز یک نام سفارشی انتخاب کند.

تب Classroom با دسترسی مستقیم ‌به کلاس‌ها و تکالیف Google Classroom، با آن ادغام می‌شود. تب Resources که می‌تواند تمام کلاس‌های کاربر را ادغام کرده، یک اسکنر داخلی و حداکثر چهار وب‌سایت ذخیره شده را به کاربر ارائه دهد، که بر اساس آن کاربر می‌تواند نمرات، فلش کارت‌ها، کتاب‌های درسی و سایر موارد را به سرعت بررسی کند.

اپلیکیشن School Assistant در آیفون دارای سه ویجت بوده و از ساید بار در مک و آیپد پشتیبانی می‌کند. ویجت Classwork Amounts، مقدار فعلی تکالیف و تست‌های کاربر را نشان می‌دهد. ویجت‌های The Current و Next Class که کلاس فعلی و زمان پایان آن را نشان می‌دهد.

قابل ذکر است که اپلیکیشن School Assistant به طور رایگان از طریق اپ استور قابل دانلود است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373