لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پنسل 3 با طراحی براق در یک ویدیوی جدید دیده شد

بنابر ویدیوی منتشر شده اخیر از سوی یک کاربر توییتر، اپل پنسل جدید با طراحی براق و لبه پهن دیده شده است که احتمالاً در رویداد ماه آوریل رونمایی خواهد شد.
شایعات منتشر شده قبل از رویداد امشب اپل که با عنوان «Spring Loaded» معرفی شده، نشان می‌دهد که یک اپل پنسل جدید با طراحی متفاوت در راه است. به دنبال گزارش‌های اولیه درباره اپل پنسل 3، ویدئویی در توییتر منتشر شده که نگاه دقیق‌تری به تغییرات این محصول دارد.

ویدیوی لو رفته توسط یک کاربر ناشناس توییتر منتشر شده که ادعا می‌کند اطلاعات خود را از زنجیره تأمین اپل به دست آورده و تصویر اپل پنسل را تائید می‌کند.

با مشاهده ویدیوی منتشر شده، اپل پنسل جدید تشابه زیادی با اپل پنسل نسل قبل داشته و تنها تفاوت آن با نسل قبلی به خاطر طراحی براق آن است.

نسل اول اپل پنسل با طراحی براق و اتصال لایتنینگ معرفی شد و اکنون آن را برای آیپد مینی و آیپد سطح ابتدایی 9.7 اینچی به فروش می‌رساند.

با عرضه آیپد پرو در سال 2018، اپل پنسل نسل دوم با طراحی مات و قابلیت اتصال مغناطیسی به آیپد پرو برای شارژ شدن را معرفی و رونمایی شد. ناگفته نماند که آیپد ایر معرفی شده در سال گذشته هم از این اپل پنسل پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد اپل پنسل جدید با ترکیبی از دو طراحی ساخته شده که شامل لبه پهن با امکان اتصال مغناطیسی به آیپد ایر و پرو برای شارژ شدن و طراحی براق است.

در حال حاضر آنچه از طراحی اپل پنسل 3 شایعه شده مربوط به همان ویدیوی لو رفته است. احتمالاً تغییرات دیگری مثل ویژگی‌های جدید، حرکات یا دقت بالاتر و غیره در آن وجود خواهد داشت که از نظرها پنهان مانده است. همچنین ممکن است برای بهبود تجربه نمایشگر مینی LED آیپد پرو 12.9 اینچی، تغییراتی در پیش باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373