لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغ کوتاه رویداد فروردین اپل در تیک تاک منتشر شد

تبلیغ کوتاه رویداد فروردین اپل در تیک تاک منتشر شد

تبلیغ رویداد ویژه «Spring Loaded» اپل در شبکه اجتماعی چینی تیک تاک از روز جمعه پخش شده و کاربران را برای تماشای این کنفرانس در 20 آوریل 2021 دعوت می‌کند.

رویداد ویژه « Spring Loaded» اپل برای سه شنبه 20 آوریل برنامه ریزی شده است. با نزدیک شدن به تاریخ رویداد، اپل لوگوی رنگارنگ طراحی شده را در یک تبلیغ خیلی کوتاه به طور زنده در شبکه‌های اجتماعی به خصوص شبکه اجتماعی چینی تیک تاک تبلیغ می‌کند.

همان طور که در اتاق خبر اپل ذکر شده، تبلیغ این رویداد از روز جمعه برای کاربران تیک تاک پخش شده است. در یک ویدیوی 10 ثانیه‌ای با نشان دادن نسخه متحرکی از تصویر دعوت به این رویداد، از مردم خواسته شده که به این نمایش زنده در 20 آوریل ملحق شوند.

این تبلیغ کوتاه و جالب به جای دعوت کاربران به وب‌سایت رسمی اپل، پخش زنده رویداد را در یوتیوب تبلیغ می‌کند، به این صورت که اشاره شده « برای رویداد ویژه اپل در 20 آوریل ساعت 6 pm به طور زنده در یوتیوب به ما ملحق شوید.»

گرچه اپل به اندازه سایر شرکت‌ها در شبکه‌های اجتماعی فعال نیست، اما ظاهراً در ارائه کمپین‌های سرگرم کننده برای مخاطبان آنلاین موفق بوده که احتمالاً در نظر کاربران جوان خواهد آمد.

قابل ذکر است که اپل سال گذشته اکانت خود را در شبکه اجتماعی تیک تاک ایجاد کرده اما اولین بار از اکانت خود در نوامبر 2020 استفاده کرد. در این کمپین ویدیوهای سرگرم کننده‌ای که برخی از اینفلوئنسرهای محبوب در این مورد ساخته بودند در شبکه‌های اجتماعی نمایش داده شد.

همچنین اپل ماه گذشته کمپین دیگری برای تبلیغ اپل واچ به همراه یک چالش جدید در شبکه تیک تاک را به راه انداخته بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420