لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اعتراض کاربران آیفون 12 به خاطر نبود اکسسورهای مگ سیف

اعتراض کاربران آیفون 12 به خاطر نبود اکسسورهای مگ سیف

اکتبر 2020 شرکت اپل از آیفون 12 همراه با یک قابلیت ویژه رونمایی کرد که اکتبر 2020 شرکت اپل از آیفون 12 همراه با یک قابلیت ویژه رونمایی کرد که به پشتیبانی سیستم شارژ و انتقال الکتریسیته القایی مگ سیف مربوط بود. هر چند که این قابلیت در آیفون‌های جدید ستودنی و منحصر به فرد بود، اما بسیاری از کاربران این تلفن‌های هوشمند جدید از عدم ارائه محصولات جانبی مبتنی بر آن ناراضی هستند.

اطلاعات مربوط به تالارهای گفتمان مربوط به محصولات اپل مشخصاً به موضوع عدم ارائه شارژرهای مگ سیف برای خودروها اشاره می‌کند. در حال حاضر شارژرهای بی‌سیم ساخته شده برای خودروها که از طریق داشبورد ماشین امکان شارژ تلفن‌های هوشمند را فراهم می‌کنند، در بازار جهانی به وفور یافت می‌شود.

اما چالش اصلی این است که شرکت‌های تولید کننده ابزارهای جانبی در طول چند ماه گذشته زحمت زیادی برای تولید شارژرهای مگ سیف مبتنی بر خودرو نکشیده‌اند. تولید کنندگان اکسسوری نه تنها برای خودرو، بلکه برای استفاده‌های روزمره از مگ سیف نیز محصولات جانبی متنوعی را تولید نکرده‌اند.

کاربران برای خرید شارژرهای مگ سیف از همین حالا با محدودیت‌های زیادی برای انتخاب یک دستگاه کارآمد مواجه هستند و امکان انتخاب محصولات متنوع را ندارند.

اپل لایسنس مربوط به طراحی و تولید محصولات جانبی خود را با عنوان MFI صادر می‌کند و از تولید کنندگان هزینه‌ای مشخص را دریافت می‌کند.

در این میان، به نظر می‌رسد که طراحی و تولید یک محصول مبتنی بر فناوری مگ سیف به همراه پشتیبانی MFI برای بسیاری از تولید کنندگان اکسسوری مناسب نبوده است. همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از شرکت‌ها زحمت دریافت مجوز را به خود ندهند. از طرف دیگر مشخص است که هزینه ساخت محصولات مبتنی بر فناوری مگ سیف تا حدودی بیشتر از شارژرهای Qi است و همین موضوع باعث شده تا تولید کنندگان محصولات جانبی بیشتر به ساخت و تولید شارژرهای بی‌سیم مبتنی بر Qi تمایل داشته باشند.

حال این سؤال به وجود میاید که آیا تولید محصولات مبتنی بر فناوری مگ سیف به یک شکست تجاری برای اپل تبدیل می‌شود یا همچنان اپل می‌تواند به شکلی قدرتمند این فناوری را تجاری سازی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420