لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رونمایی از آیمک رنگی در لوگوی کنفرانس Spring Loaded تائید شد

رونمایی از آیمک رنگی در لوگوی کنفرانس Spring Loaded تائید شد

تنها چند روز تا برگزاری کنفرانس Spring Loaded اپل در تاریخ 31 فروردین 1400 باقی مانده و بسیاری از تحلیلگران تائید کرده‌اند که آیمک رنگی در جریان این رویداد آماده رونمایی و عرضه خواهد شد.

در توییتی که یکی از کاربران و علاقه‌مندان محصولات اپل منتشر کرده، ادعایی در مورد عرضه آیمک های رنگی مطرح شده است. بر اساس این ادعا اپل از رنگ‌هایی در لوگوی دعوت‌نامه کنفرانس اپل استفاده کرده که تا پیش از این در طراحی آیمک G3 مورد استفاده قرار گرفته بود. این رنگ‌ها شامل آبی، سبز، قرمز، نقره‌ای و مشکی می‌شوند که هر یک از آن‌ها تا پیش از این نیز در سری قدیمی آیمک ها عرضه شده بود.

جان پروزر اولین انتشار دهنده شایعات مربوط به تلاش شرکت اپل برای معرفی و عرضه آیمک های رنگی در سال 2021 بود، اما اکانت توییتری L0vetodream به تازگی این ادعا را تائید کرده و اعلام کرده طراحی لوگوی کنفرانس Spring Loaded مشخصا نشان دهنده این موضوع است که شرکت اپل در تلاش است تا محصولاتی متنوع‌تر را آماده عرضه به بازار کند.

آیمک های رنگی عرضه شده در سال 2021 میلادی با پردازنده‌های مبتنی بر پروژه اپل سیلیکون بوده و از طراحی ویژه‌ای که شرکت اپل برای آن‌ها در نظر گرفته ساخته شده‌اند. گفتنی است که این طراحی تا پیش از این نیز برای آیمک G3 معرفی شده در سال 1998 مورد استفاده قرار گرفته بود، اما اپل پس از مدتی فرایند طراحی و تولید این محصولات را کنار گذاشت و همه آیمک های خود را با رنگ سفید و بعدها با رنگ نقره‌ای طراحی کرد.

کنفرانس فروردین اپل در روز سه شنبه برگزار می‌شود که طی آن محصولاتی جدید شامل آیمک های جدید ممکن است در کنار آیپدهای پرو و مینی به همراه اپل پنسل نسل 3 آماده معرفی و عرضه به بازار جهانی شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420