لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش سایز ناچ آیفون 13 در یک تصویر دیگر تائید شد

کاهش سایز ناچ آیفون 13 در یک تصویر دیگر تائید شد

یک تصویر احتمالی از گلس آیفون‌های 2021 منتشر شده که نشان دهنده کاهش سایز ناچ آیفون 13 است. در صورت درست بودن ادعای این تصویر می‌توان گفت که بریدگی بالای نمایشگر آیفون‌های 2021 کوچک‌تر شده و فضای کمتری از نمایشگر را اشغال می‌کند.

این تصویر جدید توسط افشاگری به نام DuanRui منتشر شده و آن را به گلس آیفون 13 نسبت داده است. این تصویر شامل یک گلس محافظ نمایشگر منسوب به آیفون 13 هست که در پشت آن آیفون 12 به‌منظور مقایسه قرار گرفته است.

انتشار دهنده این تصویر در توییتر اعلام کرده که اطلاعات اولیه مربوط به این محافظ نمایشگر در شبکه اجتماعی چینی Wiebo منتشر شده است که نشان دهنده آن است که ناچ آیفون 13 در مقایسه با آیفون‌های سال گذشته کوچک‌تر شده است؛ اما عملکرد آن همانند گذشته در وضعیتی بهینه قرار دارد.

این تصویر نشان داده که آیفون 13 دارای چهار سنسور در بخش ناچ است که همانند گذشته با طراحی ویژه روی قسمت بالای نمایشگر بدون حاشیه قرار گرفته است. این سنسورها برای تشخیص چهره در قابلیت فیس آیدی، گرفتن فیلم و عکس‌های سلفی و تشخیص عمق کاربرد دارد.

در فوریه 2021 میلادی خبرگزاری دیجی تایمز اعلام کرده بود که شرکت اپل در تلاش است تا سنسورهای دوربین سلفی و سیستم احراز هویت فیس آیدی را به شکلی تغییر دهد که ناچ آیفون 13 به شکلی قابل توجه کوچک‌تر شود. این موضوع بعدها توسط مینگ چی کو نیز تائید شد و این تحلیلگر در گزارش‌ها و پیش بینی‌های خود ادعا کرده بود که اپل در تلاش برای کاهش اندازه بریدگی بالای نمایشگر است.

بریدگی بالای نمایشگر آیفون که به ناچ معروف است اولین بار در آیفون X و در سال 2017 میلادی در طراحی تلفن‌های هوشمند شرکت اپل ایجاد شد. اپل به دلیل اینکه نیاز به تعبیه سنسورهای مختلف در تلفن‌های هوشمند خود داشت و در عین حال در تلاش برای طراحی نمایشگرهای بدون حاشیه بود تصمیم به استفاده از این طراحی در تلفن‌های هوشمند خود گرفت. گزارش‌ها و پیش بینی‌ها اعلام کرده‌اند که اپل فعلاً تمایلی برای توقف فرایند استفاده از ناچ در تلفن‌های هوشمند خود ندارد و آیفون 2021 تا 2023 با همان طراحی مبتنی بر ناچ تولید می‌شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420