لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خانه هوشمند اپل از فرایند «Project CHIP» پشتیبانی خواهد کرد

خانه هوشمند اپل از فرایند «Project CHIP» پشتیبانی خواهد کرد

پروژه خانه هوشمند اپل برای سازگاری انواع دستگاه‌ها‌ با پلتفرم‌ها و دستیارهای صوتی، در اواخر سال 2021 از فرایند «Project CHIP» پشتیبانی می‌کند.

اواخر 2019، اپل در کنار آمازون، گوگل و شبکه هوشمند Zigbee Alliance اعلام کردند که طرح‌هایی برای توسعه استاندارد جهانی خانه هوشمند در نظر دارند و از پروتکل‌های موجود در این زمینه نظیر هوم کیت اپل، الکسا آمازون و Google Weave استفاده می‌کنند.

هدف از فرایند «Project Connected Home over IP» یا «Project CHIP» ارائه روش آسانی برای تولید کنندگان دستگاه‌ها است تا بتوانند با تعریف مجموعه خاصی از فناوری‌های شبکه مبتنی بر IP و صدور گواهی برای این دستگاه‌ها، آنها را طوری بسازند که با انواع پلتفرم‌های خانه هوشمند و دستیارهای صوتی سازگار باشند.

همچنین استاندارد منبع باز جدید برای راه اندازی و اتصال دستگاه‌ها، بر استفاده از Wi-Fi، Bluetooth LE و Thread متکی خواهد بود.

بنابر برگزاری یک وبینار با میزبانی Zigbee Alliance در اوایل این هفته، شرکت‌هایی که در این پروژه حضور داشته باشند گواهی دستگاه‌های خانه هوشمند را برای سال 2021 دریافت خواهند کرد.

استاندارد جهانی خانه هوشمند در چند گروه قابل دسترسی خواهد بود که شامل چراغ‌، قفل‌، دوربین‌، ترموستات‌، پوشش یا سایه بان پنجره‌ها، تلوزیون‌ و حتی پل‌های خانه هوشمند است که «Project CHIP» را همچنین در محصولات قدیمی‌تر خانه هوشمند وارد می‌کند.

در صورتی که استاندارد Project CHIP موفقیت آمیز باشد، مشتریان با اطمینان بیشتری محصولات خانه هوشمند را خریداری کرده و متوجه سازگاری این محصولات با طیف وسیعی از پلتفرم‌های خانه هوشمند و سایر کالاهای قدیمی‌تر این سیستم خواهند شد.

قابل ذکر است که هوم کیت، پلتفرم خانه هوشمند اپل است که برای محصولات هوشمند خانگی تولید شده و با اغلب دستگاه‌های خانگی سازگار و از طریق دستیار صوتی سیری انجام می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373