لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جام جهانی کال آف دیوتی موبایل همراه با 2 میلیون دلار جایزه

جام جهانی کال آف دیوتی موبایل همراه با 2 میلیون دلار جایزه

Call of Duty: Mobile در طول یکی دو سال گذشته به خوبی جای خودش را در میان کاربران باز کرده و حالا جام جهانی این بازی قرار است فرصت مناسب دوباره‌ای برای طرفداران آن باشد. جام جهانی کال آف دیوتی 2021 قرار است با 2 میلیون دلار جایزه برگزار شود.

این جام جهانی قرار است در سوم ژوئن 2021 برگزار شود و در آن شرکت سونی به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی به فعالیت خواهد پرداخت. این مسابقه برای مدت یک فصل باقی می‌ماند و کاربران طی آن می‌توانند مهارت‌های خود را افزاش دهند و به مسابقه علیه رقیب‌ها بپردازند تا بتوانند جوایز بیشتری را دریافت کنند.

گفتنی است که اکتیویژن بلیزارد هنوز اطلاعات دقیق در مورد شرایط شرکت در این مسابقه را منتشر نکرده است، با این حال به نظر می‌رسد که اکتیویژن بلیزارد به‌زودی اطلاعات کامل برای شرکت در این رویداد را اعلام خواهد کرد.

اکتیوژن اعلام کرده که اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری این رویداد را در وب سایت رسمی خود منتشر خواهد کرد و کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه esports در وب سایت رسمی این شرکت اطلاعات دقیقی از روند اجرای این جام جهانی را دریافت کنند.

جام جهانی کال آف دیوتی که سال گذشته نیز برگزار شد، توجه بسیاری از علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی مبتنی بر موبایل را به خود جلب می‌کند، همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران تمایل به شرکت در آن داشته باشند. به نظر می‌رسد که سونی امسال مجموعه‌ای عظیم از جوایز را برای کاربران خود در نظر گرفته است و این موضوع به جلب هرچه بهتر توجه گیمرها به اجرای این بازی جلب خواهد شد.

گفتنی است که رویداد جام جهانی بازی‌های مختلف به صورت مشترک توسط بسیاری از وب سایت‌ها برگزار می‌شود و از همین حالا بسیاری از کاربران در این مسابقات شرکت می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420