لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از کنفرانس 31 فروردین 1400 اپل چه انتظاری باید داشت؟

از کنفرانس 31 فروردین 1400 اپل چه انتظاری باید داشت؟

کنفرانس 31 فروردین 1400 اپل تا چند روز دیگر برگزار می‌شود و حالا موجی از پیش بینی‌ها و شایعات در مورد محصولات رونمایی شده در جریان این رویداد در حال افزایش است. در ادامه این مطلب به چیزهایی که باید از کنفرانس 31 فروردین 1400 انتظار داشته باشیم خواهیم پرداخت.

اولین رویداد اپل در سال 2021 همانند سال گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری و دیجیتالی برگزاری می‌شود. در این رویداد اپل همانند گذشته یک ویدیوی ویژه از محصولات جدید را در وب سایت رسمی خود آماده انتشار به صورت عمومی می‌کند. این رویداد روز سه شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

رونمایی از آیپد پرو 2021

آیپد پرو همواره بخش اصلی رویدادهای اپل در فصل بهار را تشکیل می‌دهند و پیش بینی می‌شود که امسال نیز همانند سال‌های گذشته اپل از محصول جدید این دسته بندی رونمایی کند.

بر اساس شایعاتی که وجود دارد اپل امسال نیز از آیپد پرو در دو سایز 11 و 12.9 اینچ رونمایی می‌کند. البته این شایعات بر این ادعا هستند که آیپد پرو 2021 هیچ تغییرات ظاهری ویژه‌ای نسبت به قبل نکرده است، اما می‌تواند اولین محصولی باشد که از لحاظ سخت افزاری مجهز به پردازنده A15 شده است.

مک بوک 2021

شایعات در مورد این رویداد تأکید دارند که اپل در تلاش برای معرفی و عرضه سری محصولات جدید از رده بندی مک بوک ایر است. در جریان رویداد 31 فروردین 1400 اپل احتمالاً از مک بوک‌هایی رونمایی می‌کند که همگی با پردازنده‌های M1 طراحی و تولید شده‌اند. گفتنی است که این محصولات مبتنی بر نمایشگر Mini-LED به همراه فناوری بهینه سازی شده برای اجرای پردازش‌های سنگین خواهند بود.

علاوه بر این محصولات، پیش بینی می‌شود که اپل مک بوک پرو 2021 را نیز رونمایی کند که مجهز به درگاه USB-A و شارژ مگ سیف خواهد شد.

آیمک‌های 2021 در رنگ‌های جدید

اولین مدل‌های آیمک مبتنی بر اپل سیلیکون احتمالاً در جریان رویداد فروردین اپل رونمایی خواهند شد. این محصولات در رنگ‌های متفاوت و احتمالاً با امکاناتی ویژه برای انجام کارهای روزمره و حرفه‌ای توسعه داده خواهند شد.  

قلم جدید اپل پنسل 3

اپل پنسل 3 که احتمالاً در آیپد پرو 2021 آماده کاربری می‌شود، نسل جدید قلم‌های استایلوس شرکت اپل است که برای انجام کارهای ویژه به همراه قابلیت سریع ردیابی طراحی و توسعه داده خواهد شد. اپل احتمالاً رنگ مشکی یا خاکستری فضایی را نیز به این محصول اضافه خواهد کرد.  

ایرتگ

ایرتگ یکی از محصولات پر سروصدای اپل در طول یک سال گذشته بوده و امید بر این است که در جریان این رویداد به یکی از محصولات کلیدی تبدیل شود و اپل اهمیت ویژه‌ای برای رونمایی از آن قائل باشد.  

آیپدهای ارزان قیمت

اپل احتمالاً در جریان این رویداد دست کم از دو مدل آیپد میان رده با قیمت ارزان نیز رونمایی می‌کند. این آیپدها شامل آیپد مینی نسل 6 و آیپد مدل 2021 با قیمت ارزان خواهند بود که از تراشه A13 در طراحی آن‌ها استفاده شده است.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420