لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نصب آی او اس 14.5 درصد سلامت باتری آیفون 11 را افزایش می‌دهد

نصب آی او اس 14.5 درصد سلامت باتری آیفون 11 را افزایش می‌دهد

گزارش‌های منتشر شده از توسعه دهندگان و تست کنندگان بتا حاکی از آن است که پس از نصب آی او اس 14.5 درصد سلامت باتری آیفون 11 افزایش پیدا کرده است.

این موضوع توسط کاربران خانواده آیفون 11 شامل نسخه معمولی، نسخه پرو و پرو مکس نیز می‌شوند. با این حال کاربران ادعا کرده‌اند که سلامت باتری آیفون 11 به‌صورت غیردقیق در این تلفن‌های هوشمند نمایش داده می‌شود.

اپل ادعا کرده که آی او اس 14.5 در حال معیار سنجی و اندازه گیری مجدد سلامت باتری تلفن‌های هوشمند است که این موضوع ممکن است برای مدت زمانی مشخص طول بکشد. اپل از کاربران آیفون 11 درخواست کرده که برای چند هفته برای دریافت اطلاعات مربوط به‌سلامت باتری دستگاه خود صبر کنند تا نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس بتواند به‌صورت حرفه‌ای‌تر پردازش مربوط به‌سلامت باتری را انجام دهد.

به عنوان مثال یکی از نویسندگان وب سایت 9to5mac اعلام کرده که درصد سلامت باتری تلفن هوشمند او 86 بوده که پس از نصب آی او اس 14.5 این عدد به 90 تغییر کرده است.

درصد سلامت باتری که از آی او اس 11.4 به کاربران ارائه شد، باعث شده تا کاربران مدیریت بیشتری روی روند استفاده از باتری تلفن هوشمند خود داشته باشند.

اپل با ارائه این قابلیت تلاش کرد تا روند شکایت‌ها و نظرهای منفی نسبت به کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها را از بین ببرد. هر چند که این کار تا حدودی اپل را به هدف خود نزدیک کرد، اما باعث حذف پرونده‌های قانونی و مصالحه درباره این موضوع نشد.

گفتنی است که اپل از همین حالا عدم کارکرد درست این قابلیت یک باگ کاربردی است که به‌زودی طی به روز رسانی‌های آینده نیز برطرف خواهد شد و کاربران می‌توانند به صورت بهینه از آن استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420