لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعه افزایش ابعاد دوربین آیفون 13 برای بار دیگر تأیید شد

شایعه افزایش ابعاد دوربین آیفون 13 برای بار دیگر تأیید شد

پنجشنبه هفته گذشته اطلاعاتی از وبلاگ 91Mobile همراه با یک تصویر رندر نسل بعدی آیفون‌ها منتشر شده بود که نشان می‌داد ابعاد دوربین آیفون 13 (یا آیفون 12 اس) نسبت به نسل گذشته افزایش پیدا می‌کند و حالا این شایعه توسط تحلیلگران دیگر تأیید شده است.

تصاویر CAD منتشر شده از نقشه کشی صنعتی آیفون 13 که توسط EverythingApplePro منتشر شده نشان دهنده این است که دوربین تلفن هوشمند بعدی شرکت اپل افزایش قابل توجهی در ابعاد خواهد داشت

این منبع خبری تأیید کرده که دوربین آیفون 13 قرار است مجهز به سنسورهای بزرگ‌تر و سیستم استبلایز قدرتمندتر شود که همین موضوع باعث بزرگ‌تر شدن ابعاد آن خواهد شد. بر اساس تصاویر CAD منتشر شده مشخص شده است که آیفون 13 مینی، پرو و پرو مکس دارای ماژول دوربین به شکل یک مربع کامل هستند. این در حالی است که سیستم دوربین آیفون 13 پرو مکس 0.87 میلی متر بیرون زدگی بیشتری نسبت به آیفون 12 پرو مکس دارد.

در این شایعه همچنین ادعا شده که ماژول دوربین آیفون 13 پرو 4.41 میلی متر بلندتر و 4.81 میلی متر پهن‌تر شده است که این موضوع به دلیل افزایش ابعاد سنسورها خواهد بود. در این میان مشخص شده که آیفون‌های آینده دارای سنسور لیدار بزرگ‌تری خواهند بود که همین موضوع نیز علاوه بر افزایش سطح دقت اسکن محیط اطراف باعث افزایش ابعاد دوربین نیز خواهد شد.

آیفون 13 یا آنچه برخی از خبرگزاری‌ها با عنوان آیفون 12 اس از آن یاد کرده‌اند، نسل جدید آیفون‌های اپل است که در سال 2021 میلادی آماده معرفی و عرضه می‌شود. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل تغییرات بزرگی در روند کاربری این تلفن هوشمند نسبت به سال گذشته اعمال نمی‌کند و به‌جای آن در تلاش برای بهینه سازی روند کاری این تلفن هوشمند خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373