لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماشین الکتریکی اپل توسط ال جی ساخته می‌شود

ماشین الکتریکی اپل توسط ال جی ساخته می‌شود

طبق گزارش منتشر شده از روزنامه The Korea Times، اپل برای ساخت ماشین الکتریکی خود در حال بررسی امضای توافق‌نامه‌ای با دو شرکت LG و Magna است.

شرکت LG Electronics به طور عمومی سرمایه گذاری مشترکی با Magna شرکت خودروسازی بین‌المللی مستقر در کانادا برای همکاری ابتدایی انجام داده است.

شرکت LG Magna e-Powertrain اکنون با ارزش یک میلیارد دلار، پس از گرفتن تائید سهامداران ال جی به تولید موتورهای الکتریکی،‌ اینورتر و شارژرهای آن بورد خواهد پرداخت.

همچنین تا پیش از این ال جی تأمین کننده موتورها، بسته‌های باتری و سایر اجزا برای ماشین‌های الکتریکی بولت ساخت جنرال موتورز و تسلا بوده، در عین حال کمپانی مگنا خودروهای الکتریکی تولید می‌کند.

منابع آگاه از این موضوع در گفتگو با The Korea Times اشاره کرده‌اند که ال جی طی پروژه Magna e-Powertrain به امضای قراردادهایی با تولید حجم اولیه ماشین الکتریکی برای اپل بسیار نزدیک بوده و جزئیات این قرارداد در حال بحث و بررسی است. از طرفی مشخص است که حجم اولیه تولید ماشین‌های الکتریکی برای اپل خیلی کم خواهد بود.

شرکت ال جی در حال حاضر تأمین کننده محصول مهم و کلیدی اپل یعنی آیفون است و این دو شرکت با اهداف تولید بسیار آشنا بوده و در عملیات تأمین کنندگی به هم پیوسته هستند.

احتمالاً ارزش پولی این مشارکت برای ال جی قابل توجه نیست ولی می‌تواند در ایجاد شهرت به عنوان تولید کننده ماشین‌های قراردادی و تائید شکل گیری شرکت LG Magna e-Powertrain سهم قابل توجهی داشته باشد.

همچنین ممکن است اپل در قرارداد خود با شرکت مگنا، امکان ساخت ماشین الکتریکی را در تاسیسات ایالات متحده قرار دهد. در صورت توافق، دو شرکت به صورت مشترک جزئیات دقیق تولید ماشین الکتریکی اپل را تعیین می‌کنند و احتمالاً نمونه اولیه آن در اوایل سال 2024 تولید خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373