لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از گلس آیفون 12 اس منتشر شد

تصویری از گلس آیفون 12 اس منتشر شد

شایعات در مورد آیفون 12 اس در حال افزایش است و حالا تصاویری از گلس آیفون 12 اس منتشر شده است که نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا ناچ مدل‌های 2021 تلفن‌های هوشمند خود را کوچک‌تر کند.

تا پیش از این شایعات زیادی در مورد تلاش شرکت اپل برای کاهش اندازه ناچ تعبیه شده در آیفون‌های 2021 منتشر شده بود. منابع خبری مختلف ادعا کرده بودند که شرکت اپل در تلاش است تا با استفاده از سنسورها فشرده‌تر در بخش ناچ، بریدگی بالای نمایشگر را کوچک‌تر کند.

حالا تصویر منتشر شده توسط اکانت توییتری DuanRul نشان داده که در حال حاضر گلس محافظ نمایشگر آیفون 12 اس نیز توسط برخی از افراد طراحی و ساخته شده است که نشان دهنده ناچ کوچک‌تر در این تلفن هوشمند است.

مهم‌ترین مشخصه تصویر منتشر شده این است که در آن ابعاد بریدگی بالای نمایشگر کوچک‌تر شده است و مساحت کمتری را اشغال می‌کند. در صورت صحت داشتن ادعای انتشار دهنده این تصویر و نسبت دادن آن به آیفون 2021 می‌توان به طور جدی گفت که شرکت اپل از همین حالا طراحی بخش جلویی تلفن‌های هوشمند خود را تغییر داده و سنسورهای کوچک‌تری را در این تلفن‌های هوشمند تعبیه کرده است.

وب سایت ژاپنی Mac Otakara نیز تا پیش از این نیز ادعاهایی در مورد تلاش شرکت اپل برای کوچک‌تر کردن ناچ مطرح کرده بود که تصاویر اخیر می‌تواند تائید کننده صحت این ادعا باشد.

آیفون 12 اس یا آیفون 13 که قرار است در سال 2021 میلادی آماده معرفی و عرضه به بازار شود، تغییرات ظاهری کمتری نسبت به مدل سال گذشته دارد و بیشتر تغییرات و بهینه سازی‌های سخت افزاری در آن اعمال شده است که شامل اضافه شدن نمایشگر 120 هرتز، پردازنده 5 نانومتری بهینه‌تر و احتمالاً ناچ کوچک‌تر خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420