لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین آیفون 12 اس ضخیم‌تر از نسل‌های پیشین است

دوربین آیفون 12 اس ضخیم‌تر از نسل‌های پیشین است

یک وبلاگ فعال درزمینهٔ تلفن‌های هوشمند به تازگی اعلام کرده که دوربین آیفون 12 اس ضخامت بیشتری نسبت به نسل‌های پیشین این تلفن هوشمند دارد.

وبلاگ 91Mobile به تازگی تصاویر رندر از آیفون 12 اس یا آنچه خودش با عنوان آیفون 13 عنوان کرده را به صورت عمومی منتشر کرده است. در این تصویر مشخص شده که ضخامت آیفون 12 اس پرو عرضه شده در سال 2021 تا حدودی ضخیم‌تر از مدل عرضه شده در سال 2020 میلادی است.

این موضوع باعث شده تا برخی از تحلیلگران بر این باور باشند که شرکت اپل در طراحی آیفون‌های 2021 خود تصمیم به استفاده از لنزهای بزرگ‌تری دارد که همین موضوع باعث شده تا ابعاد دوربین تعبیه شده در بخش پشتی دستگاه تا حدودی ضخیم‌تر شود.

این موضوع می‌تواند به دلیل بزرگ‌تر شدن لنزها و سنسورهایی باشد که شرکت اپل در دوربین سه‌گانه آیفون پروی سال 2021 خود به کار گرفته است.

این تصاویر در حالی منتشر شده است که روز گذشته نیز یک وبلاگ هندی با انتشار رندر آیفون 13 ادعا کرده بود که مدل میان رده این تلفن هوشمند قرار است با چیدمان متفاوت دوربین نسبت مدل‌های پیشین طراحی و تولید شود.

به نظر می‌رسد که شرکت اپل در سال 2021 تمایل دارد تا سیستم استبلایز لنزهای دوربین آیفون خود را بهینه سازی کند و همین موضوع نیز باعث شده تا ضخامت کلی دوربین افزایش داشته باشد.

گفتنی است که بسیاری از وب سایت‌های فعال در حوزه فناوری در حال حاضر آیفون عرضه شده در سال 2021 را با عنوان آیفون 12 اس شناخته‌اند و بر این باور هستند که این تلفن هوشمند با همان ظاهر سال گذشته طراحی و تولید می‌شود. این در حالی است که برخی از وب سایت‌های دیگر نیز همچنان از نام «آیفون 13» برای اشاره به مدل 2021 آیفون‌ها استفاده می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373