لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل 9 ماه را صرف توسعه یک دوچرخه هوشمند کرد

اپل 9 ماه را صرف توسعه یک دوچرخه هوشمند کرد

اپل و برند دوچرخه‌های هوشمند VanMoof با 9 ماه تلاش توانسته‌اند از اپلیکشن Find My برای یافتن دوچرخه‌ها استفاده کنند.

هفته گذشته اپل اعلام کرده که با انتشار برنامه اکسسوری شبکه Find My، اکسسوری‌های شخص ثالث می‌توانند توسط این اپلیکیشن و در دستگاه‌های اپل ردیابی شوند. اولین محصولاتی که با این برنامه کار خواهند کرد شامل ردیاب Chipolo، هدفون‌های جدید بلکین و دو مدل دوچرخه برقی و هوشمند از برند VanMoof است.

یک فروشگاه اینترنتی گفته که وقتی اپل در کنفرانس WWDC 2020 اولین بار برنامه خود را برای اپلیکیشن Find My اعلام کرد، یک مهندس در VanMoof با ارسال پیامی در تالار گفتگوهای اپل به جالب بودن این برنامه اشاره کرده است.

در آن زمان اپل واضح و فعالانه به دنبال شرکایی برای خود بود، که خیلی زود با شرکت VanMoof جلسات هفتگی و همکاری خود را آغاز کردند.

به گفته مهندس VanMoof، این شرکت نمونه‌های اولیه زیادی از دوچرخه‌های هوشمند را برای ارزیابی در اختیار اپل قرار داد. از آنجا که شرکت دفتر دیگری در سان فرانسیسکو دارد، می‌تواند دوچرخه‌ها را صورت لزوم مستقیما به خانه مهندسین اپل تحویل دهد.

مهندس VanMoof گفته که یک‌پارچه شدن اپلیکیشن Find My صرفا یک ویژگی نرم افزاری و بدون هیچ تراشه خاصی در داخل دوچرخه است،‌ ولی همین پروسه در حدود 9 برای هر دو شرکت طول کشیده تا تغییراتی در نرم افزار ایجاد کنند که به درستی اجرا شود.

همه مدل‌های دوچرخه‌های الکترونیک VanMoof S3 و X3 که بعد از تاریخ هفت آوریل فروخته شده‌اند با اپلیکیشن Find My در آیفون، آیپد و مک سازگار بوده و در صورت گم شدن دوچرخه می‌توان آن را در نقشه پیدا کرد.

در صورتی که کاربری دوچرخه خود را گم کرده و شخص دیگری با آیفون، آیپد یا مک در نزدیکی آن باشد، دوچرخه با دستگاه آن شخص مرتبط شده و مکان تقریبی به صورت ایمن و خصوصی به صاحب دوچرخه منتقل می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420