لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل پیکسل واچ با ظاهر دایره‌ای طراحی خواهد شد

گوگل پیکسل واچ با ظاهر دایره‌ای طراحی خواهد شد

جان پروزر اولین تصاویر رندر گوگل پیکسل واچ را با طرح دایره ای به اشتراک گذاشته و اشاره کرده که این محصول در اکتبر سال جاری عرضه خواهد شد.

اولین تصویر رندر ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ از طریق جان پروزر به اشتراک گذاشته شد و او ادعا کرده که گوگل طی پروژه ای تحت عنوان Rohan در حال توسعه این محصول است. تصویر منتشر شده طرح دایره ای شکلی برای ساعت رده بالای گوگل را نشان میدهد.

پروزر رندرهای ساعت هوشمند گوگل موجود در وبسایت «Front Page Tech» را از طریق یک اپیزودجدید از کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشته و ادعا کرده که این تصاویر مفهومی بر اساس شایعات و گزارش‌های منتشر شده از بخش های داخلی گوگل ساخته شده است. تصاویر منتشر شده یک پیکسل واچ را نشان می‌دهد با ظاهری دایره ای، همانند ساعت های هوشمند هواوی، ال جی و موتورولا طراحی شده است. البته این ساعت بدون حاشیه و دکمه بود که دارای یک کراون در سمت راست آن قرار دارد.

بر خلاف اپل واچ که با نمایشگر مربع شکل طراحی شده، ساعت هوشمند گوگل قرار است با طراحی مدور ساخته شود. رندر پیکسل واچ دارای سنسور ضربان قلب است ولی به لحاظ داشتن قابلیت پیشرفته سلامت مثل نظارت بر اکسیژن خون که تا پیش از این نیز در اپل واچ سری 6 ارائه شده بود، فاقد عملکردهای خاص است.

بنابر اظهارات جان پروزر، این ساعت همانند اپل واچ اجازه تعویض و تغییر بند را به کاربران می‌دهد، ظاهرا گوگل 20 مدل بند متنوع برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است.

به نظر می‌رسد این ساعت بر مبنای سیستم عامل ساعت‌های هوشمند گوگل WearOS عرضه شود. به گفته پروزر این ساعت احتمالا در اکتبر سال جاری میلادی عرضه می‌شود ولی بنا به عادت گوگل در به تعویق انداختن یا لغو عرضه محصولات خود، بهتر است که کاربران محتاط باشند.

در سال 2019 گوگل برای به دست آوردن مالکیت ساعت‌های هوشمند خود، یک قرارداد 40 میلیون دلاری را با Fossil سازنده ساعت امضا کرد. متعاقب این قرارداد، شرکت سازنده ساعت هوشمند Fossil به گروه WearOS گوگل ملحق شد و در انتشار و گسترش برخی شایعات مبنی بر رقابت برند ساعت هوشمند گوگل با اپل واچ نقش مهمی داشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373