لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 13 مینی تولید نخواهد شد | اپل از سال 2022 تولید گوشی 5.4 اینچ را متوقف می‌کند

آیفون 13 مینی تولید نخواهد شد | اپل از سال 2022 تولید گوشی 5.4 اینچ را متوقف می‌کند

مینگ چی کو طی گزارش تحلیلی اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل آیفون 13 مینی را تولید نمی‌کند و در سال 2022 شاهد معرفی سه آیفون جدید خواهیم بود.

مینگ چی کو اعلام کرده که در سال 2021 میلادی، شاهد عرضه سه مدل آیفون خواهیم بود که دو مدل آن‌ها با سایز 6.1 اینچ و یک مدل پرچم‌دار با سایز 6.7 اینچ طراحی و تولید می‌شود.

این موضوع به معنای آن است که شرکت اپل سری مینی تلفن‌های هوشمند خود را متوقف می‌کند و دیگر این تلفن‌های هوشمند را تولید نمی‌کند. اپل در سال 2020 میلادی اقدام به معرفی آیفون 12 مینی با سایز 5.4 اینچ کرده بود که با استقبال زیادی تا به امروز مواجه نشده است.

مسئله کاهش تقاضا برای خرید آیفون 12 مینی باعث شده تا اپل احتمالاً روند طراحی و تولید سری 5.4 اینچی تلفن‌های هوشمند خود را تنها برای یک سال دیگر یعنی در سال 2021 میلادی ادامه دهد و پس از آن این محصول را از سری تلفن‌های هوشمند خود متوقف کند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که تلاش اپل برای تولید آیفون 12 مینی یک اشتباه استراتژیک بوده است. اما اپل در طول سالیان گذشته همواره تلاش کرده تا با تولید تلفن‌های هوشمند میان رده، تمایل بیشتری از کاربران را برای ورود به اکوسیستم خود جذب کند.

در سال 2018 میلادی، اپل با معرفی آیفون XR با محدودیت‌های بسیار زیادی مواجه شده بود و کاهش فروش این محصول باعث شده بود تا مقدار قابل توجهی از ارزش سهام این شرکت کاهش پیدا کند.

مینگ چی کو همچنین تأکید کرده که در سال 2022 میلادی دست کم یک تلفن هوشمند اپل با طراحی حفره دار نمایشگر برای دوربین جلویی آماده عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373